2018-12-05, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det skulle inte förvåna om han raggat på fel persson. Varför skulle hans kille lämna honom i sticket mitt i natten, han var nog ute efter något mer.

Ja det finns detaljer i historien som verkar underliga men sanningen får vi inte veta. Av dom som beklagat händelsen fanns Paula de Tilda (heter hon så?) är hon mycket för homo eller varför beklagar hon?

Naturligtvis förtjänar ingen att bli så svårt misshandlad vad som än ligger bakom.
Citera
2018-12-05, 15:43
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det skulle inte förvåna om han raggat på fel persson. Varför skulle hans kille lämna honom i sticket mitt i natten, han var nog ute efter något mer.
Fast så kallade "bögknackare" bryr sig inte om hurvida en bög raggar eller inte, de slår ner vem som helst som verkar vara bög även om offret inte har raggat alls...
Citera
2018-12-05, 15:45
Medlem
Känner Lars till en del (arbetsmässigt) och upplever honom inte utstråla att han är direkt homo.. Däremot är han alltid stiligt klädd så jag kan tänka mig att det var ett rent rånöverfall.

Han kan upplevas lite arrogant.. typ lite förmer än andra.
Citera
2018-12-05, 16:23
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Är inte LW gravt homosexuell?
Kan i så fall ha rört sig om ett hatbrott ifrån nån uppretad islamist.
Det visste jag inte, känner flera designers inte fan är dom homo, men kanske nya given...
Citera
2018-12-05, 17:47
Medlem
Proras avatar
Bögstryk i bohemkvarteren.
Åker givetvis högst upp på CV:t omedelbums.
Citera
2018-12-05, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Dock är det ingen av oss som vet om det verkligen var negrer/araber som slog ner BO, dock är det väl ingen som blir särskilt förvånad om det skulle visa sig vara så..

Av Lasses beskrivning låter det som någon orc med enormt hatiska ögon = neger. Hade ju kunnat vara nån fransk fotbollshuligan men dom har inte hatiska vilddjursögon.
Citera
2018-12-05, 20:20
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
I det här fallet var det ju ett stort upplopp som han hamnade mitt i, våldsamma protester mot Macron med vandalisering, plundring och även rån då, tydligen.
Om det varit under franska revolutionen, hade han blivit giljotinerad.
Det här vet vi inget om. Sannolikt har han rört sig i gay-kretsar...det kan ligga annat bakom.
Citera
2018-12-05, 20:45
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Naturligtvis förtjänar ingen att bli så svårt misshandlad vad som än ligger bakom.

Beror lite på vad man menar med "förtjänar". Antagligen förtjänar ingen det, men det finns dock de som inte bör åtnjuta någon empati för det.

Skulle det visa sig att denne herre är en mångkultursförespråkare, vilket jag antar att han är då han verkar jobba med kändiseliten, så har hans agerande bidragit till att oerhört många har fått lida bra mycket värre än han själv, och då är det inte fel om han själv drabbas av samma lidande som han orsakat andra. Det är dock inte nödvändigtvis rätt, men det är sannerligen inte fel.

Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
Det här vet vi inget om. Sannolikt har han rört sig i gay-kretsar...det kan ligga annat bakom.

Menar ni att han skulle ljuga i sitt inlägg? Det lät gamla rimligt som jag uppfattade det. Han hade otur på sista sträckan ensam på väg till hotellet.

Å andra sidan.. Ja, att någon skulle känt igenom och vilja ta ett kort... Hmm, ja, jag har ingen koll på dessa "kändisar", men visst, han är inte bekant för mig åtminstone.
Senast redigerad av Lydan 2018-12-05 kl. 20:48.
Citera
2018-12-05, 22:44
Medlem
Lars Wallin är väl någon jävla multikulti. Bor mest sannolikt på Östermalm eller i något gated community, röstar MP eller L och hatar SD.
Citera
2018-12-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okpoeiwpo
GM i Paris.
Lars Wallin kommer aldrig någonsin uttala sig offentligt om vem det är sett till etnicitet och utseende. Han skulle aldrig våga.

Sannolikt blev LW rånad och nedslagen av en man som faller inom benämningen "mångkulturen". Paris är mer eller mindre helt genomsyrad av afrikaner och menaiter från Nordafrika.

Det här är intressant sagt av Wallin i Aftonbladet, se det fetade:Wallin frågar sig alltså - väl medveten om att det hela når väldigt många läsare, via Aftonbladet - vad rånaren har varit "utsatt för i sitt liv"...
Bara av detta solida pk-ställningstagande kan man nog dra slutsatsen att Wallin aldrig kommer gå ut och berätta vad för "kulturell" person GM är.Så nära 100% det går att komma.Lars Wallin är en ganska traditionell pk-kändis - och bland bögar verkar han i den homogenre som Gardell politiskt rör sig i. För den typen av homokändisar är det superviktigt att framstå "rätt" i förhållande till mångkulturen. Detta trots att de givetvis vet att mångkulturen mest består av människor från arabvärlden, menaiter, vilka mer än några andra inte har något till övers för homosexuella män som Wallin och dylika.
Jag mår så extremt illa av personer som Lars Wallin. Hycklare. Någon borde tala om för honom att invandrare inte direkt gillar "queers".
Citera
2018-12-05, 23:00
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Jag mår så extremt illa av personer som Lars Wallin. Hycklare. Någon borde tala om för honom att invandrare inte direkt gillar "queers".

Om han är PK är han också helt faktaresistent.
Citera
2018-12-05, 23:19
Medlem
MarineLePepes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Fast så kallade "bögknackare" bryr sig inte om hurvida en bög raggar eller inte, de slår ner vem som helst som verkar vara bög även om offret inte har raggat alls...
Jag tror också det kan vara en homofob som är rädd för sin egen homosexualitet.

Givetvis ska det inte spela någon roll om BO är utmanande klädd men verkligheten är den att en damhandväska av den typ som BO har slängt runt med kan trigga igång allt från väskryckning till islamsk ilska.
Citat:
Han ska ha min väska, drar upp plånboken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in