Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Naturligtvis förtjänar ingen att bli så svårt misshandlad vad som än ligger bakom.
Beror lite på vad man menar med "förtjänar". Antagligen förtjänar ingen det, men det finns dock de som inte bör åtnjuta någon empati för det.
Skulle det visa sig att denne herre är en mångkultursförespråkare, vilket jag antar att han är då han verkar jobba med kändiseliten, så har hans agerande bidragit till att oerhört många har fått lida bra mycket värre än han själv, och då är det inte fel om han själv drabbas av samma lidande som han orsakat andra. Det är dock inte nödvändigtvis rätt, men det är sannerligen inte fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
godhetsaposteln
Det här vet vi inget om. Sannolikt har han rört sig i gay-kretsar...det kan ligga annat bakom.
Menar ni att han skulle ljuga i sitt inlägg? Det lät gamla rimligt som jag uppfattade det. Han hade otur på sista sträckan ensam på väg till hotellet.
Å andra sidan.. Ja, att någon skulle känt igenom och vilja ta ett kort... Hmm, ja, jag har ingen koll på dessa "kändisar", men visst, han är inte bekant för mig åtminstone.