GM i Paris.
Lars Wallin kommer aldrig någonsin uttala sig offentligt om vem det är sett till etnicitet och utseende. Han skulle aldrig våga.
Sannolikt blev LW rånad och nedslagen av en man som faller inom benämningen "mångkulturen". Paris är mer eller mindre helt genomsyrad av afrikaner och menaiter från Nordafrika.
Det här är intressant sagt av Wallin i Aftonbladet, se det fetade:
Citat:
– Den som gjorde det här mot mig – jag kände hur han njöt av att slå mig. Han fick en kick av att höra de här slagen mot huvudet. Det kändes som att det här gick på rutin för honom. Och då tänker jag – vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv, som kallblodigt hoppar på en helt främmande människa?
Wallin frågar sig alltså - väl medveten om att det hela når väldigt många läsare, via Aftonbladet - vad rånaren har varit "utsatt för i sitt liv"...
Bara av detta solida pk-ställningstagande kan man nog dra slutsatsen att Wallin aldrig kommer gå ut och berätta vad för "kulturell" person GM är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Papaoutai
Han bevittnade mångkulturen.
Så nära 100% det går att komma.
Citat:
Ursprungligen postat av
jimbohellmo
Någon som vet hur denna Lars har ställt sig till mångkulturen förut?
Lars Wallin är en ganska traditionell pk-kändis - och bland bögar verkar han i den homogenre som Gardell politiskt rör sig i. För den typen av homokändisar är det superviktigt att framstå "rätt" i förhållande till mångkulturen. Detta trots att de givetvis vet att mångkulturen mest består av människor från arabvärlden, menaiter, vilka mer än några andra inte har något till övers för homosexuella män som Wallin och dylika.