2018-12-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimbohellmo
Någon som vet hur denna Lars har ställt sig till mångkulturen förut?

Nej men lite intressant ändå att även utomlands så rånas svenskar av invandrare. Måste vara någon lukt man som svensk ger av till rasfrämlingar som de känner (här är ett enkelt offer med pengar).
Citera
2018-12-04, 20:49
Medlem
Sainsburyss avatar
Och i vanlig ordning ska man tycka synd om gärningsmannen istället för brottsoffret. Jag finner det ofattbart att Lars ens säger "Jag undrar vad den här personen har varit med om i sitt liv för att kunna göra detta mot en annan person." Inte i exakt dom orden.
Citera
2018-12-04, 21:13
Medlem
Okpoeiwpos avatar
GM i Paris.
Lars Wallin kommer aldrig någonsin uttala sig offentligt om vem det är sett till etnicitet och utseende. Han skulle aldrig våga.

Sannolikt blev LW rånad och nedslagen av en man som faller inom benämningen "mångkulturen". Paris är mer eller mindre helt genomsyrad av afrikaner och menaiter från Nordafrika.

Det här är intressant sagt av Wallin i Aftonbladet, se det fetade:
Citat:
– Den som gjorde det här mot mig – jag kände hur han njöt av att slå mig. Han fick en kick av att höra de här slagen mot huvudet. Det kändes som att det här gick på rutin för honom. Och då tänker jag – vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv, som kallblodigt hoppar på en helt främmande människa?
Wallin frågar sig alltså - väl medveten om att det hela når väldigt många läsare, via Aftonbladet - vad rånaren har varit "utsatt för i sitt liv"...
Bara av detta solida pk-ställningstagande kan man nog dra slutsatsen att Wallin aldrig kommer gå ut och berätta vad för "kulturell" person GM är.
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Han bevittnade mångkulturen.
Så nära 100% det går att komma.
Citat:
Någon som vet hur denna Lars har ställt sig till mångkulturen förut?
Lars Wallin är en ganska traditionell pk-kändis - och bland bögar verkar han i den homogenre som Gardell politiskt rör sig i. För den typen av homokändisar är det superviktigt att framstå "rätt" i förhållande till mångkulturen. Detta trots att de givetvis vet att mångkulturen mest består av människor från arabvärlden, menaiter, vilka mer än några andra inte har något till övers för homosexuella män som Wallin och dylika.
Citera
2018-12-04, 23:24
Medlem
Nja när han berättar historien på sin blogg är det väl, då avslutar han med: "låt kärlekens kraft vinna" och jag tycker att sådana uttryck är väldigt mycket Vänster eller vänsterfalangMP så tyvärr tror jag han är mycket PK.

Jag tycker ändå synd om honom att få ens sådan hemsk upplevelse. Det är tråkigt det blir en kollektiv bestraffning av etablissemanget där dock väldigt få drabbas av dom riktigt skyldiga till hela skiten med västeuropa.
Är han Homo eller HBTQ-certifierad, jag vet inte ens vad det är för skit denna certifiering går ut på, ju mer mångfald desto bättre eller??
Citera
2018-12-05, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Nja när han berättar historien på sin blogg är det väl, då avslutar han med: "låt kärlekens kraft vinna" och jag tycker att sådana uttryck är väldigt mycket Vänster eller vänsterfalangMP så tyvärr tror jag han är mycket PK.

Jag tycker ändå synd om honom att få ens sådan hemsk upplevelse. Det är tråkigt det blir en kollektiv bestraffning av etablissemanget där dock väldigt få drabbas av dom riktigt skyldiga till hela skiten med västeuropa.
Är han Homo eller HBTQ-certifierad, jag vet inte ens vad det är för skit denna certifiering går ut på, ju mer mångfald desto bättre eller??

Det skulle inte förvåna om han raggat på fel persson. Varför skulle hans kille lämna honom i sticket mitt i natten, han var nog ute efter något mer.
Citera
2018-12-05, 04:52
Medlem
Citat:
Möjligt... men modedesigner? Suspekt om något.

Jasså? Men du är väl inte heller anlitad av drottning Victoria, eller andra som har god smak för välkänd design.
Citera
2018-12-05, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Och i vanlig ordning ska man tycka synd om gärningsmannen istället för brottsoffret. Jag finner det ofattbart att Lars ens säger "Jag undrar vad den här personen har varit med om i sitt liv för att kunna göra detta mot en annan person." Inte i exakt dom orden.

Du tycker det? För mig är det ett synnerligen naturlig fråga att ställa om man inte begriper varför man brutalt blir nedslagen, misshandlad och rånad, eller?

Till och med Astrid Lindgrens rumpnissar ställde sig den frågan "Voffi gör di på detta viset"
Citera
2018-12-05, 05:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
I det här fallet var det ju ett stort upplopp som han hamnade mitt i, våldsamma protester mot Macron med vandalisering, plundring och även rån då, tydligen.
Om det varit under franska revolutionen, hade han blivit giljotinerad.

Titta på bilder från protesterna där det brinner och misshandlas, de flesta är negrer och kaozblattar. Tror du de bryr sig om bensinpriset? Nej de tar bara chansen att få kaoza, råna och våldta. Det ligger i deras natur.
Senast redigerad av PenisOchPung 2018-12-05 kl. 05:21.
Citera
2018-12-05, 05:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Man kan ju undra hur han och hans kille uppträtt där på gatan i Paris - flamsiga, berusade och väldigt "bögiga"? Menar inte att de skulle vara förbjudet, men kanske har de signalerat flärd, lyx och synd, så GM tog tillfället i akt: få ur sig hat/äckel och sno pengar?
Citera
2018-12-05, 05:27
Medlem
Proras avatar
Uppenbart en bög som blivit rånad och fått stryk av en neger.
Sedan skylls detta på samhälleliga strukturer.
Blir inte kul när negrer/araber kommit i majoritet.
Citera
2018-12-05, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisOchPung
Titta på bilder från protesterna, de flesta är negrer och kaozblattar. Tror du de bryr sig om bensinpriset? Nej de tar bara chansen att få kaoza, råna och våldta. Det ligger i deras natur.

De som protester bryr sig om det, för dom berörs som bilägare. De utgör de upprörda massorna.

Sedan finns det dom som passar på och utnyttjar tillfället. Till att stjäla, misshandla och begå brott. Det sker alltid. Oavsett hudfärg eller etnicitet.

Men du kanske inte är riktigt klarsynt?
Citera
2018-12-05, 05:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Okpoeiwpo
– Den som gjorde det här mot mig – jag kände hur han njöt av att slå mig. Han fick en kick av att höra de här slagen mot huvudet. Det kändes som att det här gick på rutin för honom. Och då tänker jag – vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv, som kallblodigt hoppar på en helt främmande människa?

Det skrämmande med PK-människor som lars är att de förmodligen sagt detsamma om dottern och frugan blivit gruppvåldtagna och halshuggna av muslimer. "de är utsatta människor".

Nej, de är djävulska rasistiska monster som njuter av att slå, våldta och mörda vita.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in