2018-12-05, 19:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Kan vi då ta och lista ut vad det egentliga syftet är med aktioner som den på Mynttorget häromdagen när dom talade om FN migrationsavtalet.?
Katerina Janouch litar jag inte ett dugg på och hon talade ju där så jag vill gärna lista ut det egentliga syftet i denna fråga.
Försöker man trigga igång folket eller? Är det något annat vi missar medans vi följer denna show med gula västar och FN migrationsavtal.?
Det var även andra talare där som jag har en "känsla" om...

Vad tror ni? Är det skapandet av en kontrollerad opposition vi ser kanske?
Försöker man stävja den riktiga folkilskan genom att själva vara ledare för revolutionen kanske..

Katerina Janouch står och kritiserar det nya FN-avtalet offentligt med mikrofon, har skrivit om det på sin blogg och gör allt i sin makt för att stoppa undertecknandet, och du litar inte på henne. Och har en "känsla". Ni judehatare är så jävla efterblivna så klockorna stannar.
Citera
2018-12-05, 19:54
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Du fick ju rejäl redogörelse för detta en annan tråd för ett tag sen? Säkert samma som ligger till grund den här gången med tror du inte?

Jag har fått ett gäng "rejäla redogörelser" presenterade för mig vid ett otal tillfällen.

Nu vill jag höra din personliga redogörelse. Varför ska vi skylla på judar?
Citera
2018-12-05, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag har fått ett gäng "rejäla redogörelser" presenterade för mig vid ett otal tillfällen.

Nu vill jag höra din personliga redogörelse. Varför ska vi skylla på judar?

Är det spanska inkvisitonen på gång?

Flytta till Tyskland och fixa jobb på dagis så kan du avslöja nazister på löpande band. Det skulle nog passa dig. Fundera lite på varför.
Senast redigerad av DwWU 2018-12-05 kl. 19:58.
Citera
2018-12-05, 19:57
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Är det spanska inkvisitonen på gång?

Kan du kortfattat förklara varför vi ska skylla svensk politik på judar?
Citera
2018-12-05, 19:59
Medlem
Citat:
Kan du kortfattat förklara varför vi ska skylla svensk politik på judar?

Kan du förklara varför den "svenska politiken" är så fientlig mot svenskar?
Citera
2018-12-05, 20:00
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Kan du förklara varför den "svenska politiken" är så fientlig mot svenskar?

Inte utan att skriva en mindre novell. Men nu var det faktiskt jag som frågade först.

Varför ska vi skylla svensk politik på judar? Förklara!
Citera
2018-12-05, 20:03
Medlem
Citat:
Inte utan att skriva en mindre novell. Men nu var det faktiskt jag som frågade först.

Inte utan att skriva ett helt bibliotek.

Ädjö din fjant.
Citera
2018-12-05, 20:03
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Inte utan att skriva ett helt bibliotek.

Ädjö din fjant.

Svaret uteblev. Vad oväntat.
Citera
2018-12-05, 20:05
Medlem
Citat:
Svaret uteblev. Vad oväntat.

Och därför inledde jag med att påminna dig om de förklaringar du redan nonchalerat..
Citera
2018-12-05, 20:06
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebago
Förstår ni inte vad som händer?
Media och alternativ media vill att kristna och muslimer slåss så att de ska kunna kontrollera våra liv och ännu mera dominans över oss.

Fast det är mer grupperingar än troende sådana.

Citat:
De flesta som kommer hit vill ha ett bättre liv och vem kan klandra dem? Jag hade gjort samma sak om jag var i deras skor.

Säger rätt mycket om dig, och dessa. Hellre fly än å faktiskt städa upp och vara den förändringen ens land behöver. Alltid undrat, vem ska förändra dessa "skithål", om de som kan och som är ( enligt media å politikerna ) högt utbildad drar någon annanstans, vilka blir då kvar? De som vill förändra, eller de som är nöjda eller åtminstone accepterar situationen?

Därav kommer deras aldrig deras länder bli bra.

Citat:
Klart det finns kriminella avskum och jag förstår ert hat och er ilska.

Glada, sura, goda eller onda - spelar ingen roll. Alla länder har sina klasser och folkgrupperingar inom släktet, men de har likt förbannat inget här å göra. De har ett eget land, och tar inte de själva hand om det, utan flyr, kommer ingen rädda upp landet.

Afrika har fått hjälp, på hjälp efter ännu mera hjälp. Vad har vi skapat? En miljard människor levandes på bidrag och hjälp, som bara blir fler och fler och som aldrig får röven ur arslet och gör något åt sitsen.

Citat:
Men är det inte bättre att vi samarbetar nu när invandrarna väl är här?

Är det inte bättre att bara sparka hem de igen, och låta de städa upp sin egna oreda innan vi alla lever i samma oreda?

Citat:
Ni kommer må bättre när ni släpper ert hat från era hjärtan.

Nej, jag kommer må bättre när mitt hat inte göds vareviga dag. Tills dess kommer jag inte stoppa huvudet i sanden och låtsas som det regnar, för till slut står eländet en upp till halsen.

Citat:
Jag har varit i samma situation och varit hatfull.

Ja, så fin du är. Rymdkramar på dig för att du lyckats hitta tillräckligt stora skygglappar, ska man vara stolt över dig, eller?
Citera
2018-12-05, 20:07
Medlem
Citat:
Katerina Janouch står och kritiserar det nya FN-avtalet offentligt med mikrofon, har skrivit om det på sin blogg och gör allt i sin makt för att stoppa undertecknandet, och du litar inte på henne. Och har en "känsla". Ni judehatare är så jävla efterblivna så klockorna stannar.

Ja vad döljer hon bakom dessa trix tror du?...
För övrigt så gillar jag Israeliter, Israeliter av Jacobs säd.
Förbundsfolket som skall återta makten under Kristus.
Citera
2018-12-05, 20:08
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:

Roligt att du frågar.

Glöm inte att de blivit utsparkade över 100 gånger genom tiden. Någon gång måste man ställa sig frågan, är det DE eller VÄRLDEN som är felet.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in