2018-12-05, 20:12
Medlem
Nej, påhitt. Jag kommer från eliten och jag vill inte se något hat.
Citera
2018-12-05, 20:13
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivarus
Roligt att du frågar.

Glöm inte att de blivit utsparkade över 100 gånger genom tiden. Någon gång måste man ställa sig frågan, är det DE eller VÄRLDEN som är felet.

Kanske är det VÄRLDEN. Enligt mina egna efterforskningar så är det så.
Citera
2018-12-05, 20:23
Medlem
SektenAnderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Sen ska du fråga dig, MED VILKEN RÄTT tar dessa sig hit och ska förvänta sig att de ska få något överhuvudtaget?

Hade du gjort på samma sak så hade de slagit ihjäl dig.
Det är skitsamma att du skulle gjort samma sak som dessa egoister och parasiter.
Problemet är att de inte är välkomna och det är dessa som skapar problemen, de ska åka hem, fatta TS fatta någon gång, du framstår som ett totalt spån till människa.

"Muh rights"

Åk hem. Vill du leva i ett brunt land, flytta till ett brunt land TS.
Sverige ska inte bli ett brunt land, de bruna ska flytta hem till Afrika och Asien, hej då! Kom aldrig åter.

Det är för sent för det, vad som behövs nu är att kunna leva i fred sida vid sida, kristna och muslimer. De sköter sitt och jag sköter mitt. Borde inte vara några konstigheter.

Ateisterna kommer alltid att komma i kläm eftersom de är identitetslösa, och därmed leva i en provocerande gråzon.
Citera
2018-12-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SektenAndersson
Det är för sent för det, vad som behövs nu är att kunna leva i fred sida vid sida, kristna och muslimer. De sköter sitt och jag sköter mitt. Borde inte vara några konstigheter.

Ateisterna kommer alltid att komma i kläm eftersom de är identitetslösa, och därmed leva i en provocerande gråzon.

Snälla ta reda på hur det gått/ går för kristna i mellenöstern..
Om du vill leva som en hund slav så kan du flytta dit..
Citera
2018-12-05, 20:57
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Roligt att du frågar.

Glöm inte att de blivit utsparkade över 100 gånger genom tiden. Någon gång måste man ställa sig frågan, är det DE eller VÄRLDEN som är felet.

Berätta om dessa insyltade representanter i Sverigedemokraterna.
Citera
2018-12-05, 21:13
Medlem
deadsets avatar
Varenda gång man ber om detaljer så blir det tyst.
Citera
2018-12-05, 21:40
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Kanske är det VÄRLDEN. Enligt mina egna efterforskningar så är det så.

Citat:
Berätta om dessa insyltade representanter i Sverigedemokraterna.

Citat:
Varenda gång man ber om detaljer så blir det tyst.

Du behöver verkligen skaffa dig ett liv. Alla sitter inte på FB ( Facebook heller för den delen ) och trycker på F5, vissa har faktiskt ett liv och åtaganden, kan inte alla sitta klistrade vid en skärm.

För att svara på din första fråga: Jo, men så är det..................... Judar har verkligen aldrig gett skäl till den jakt som pågår, eller pågått. Du behöver spendera mer tid på att läsa, och mindre för att trycka F5.

De blir ju rätt av intalade hur de ska jobba, att sedan Paula Bieler sitter där hon gör, är ju bara grädden på moset. Har en känsla av att Katerina Janouch har säkert någon som finansierar hennes "rebelliska" sida, men det låter jag vara osagt då jag inte vet bättre om just henne - men man ser de överallt, i hela Europa som USA - så klart överallt på alla nyckelpositioner ( där man kan påverka ).

Nej du, fler och fler vaknar upp och inser hur långt lögnen går - att du inte gör det, vet jag inte, du verkar ju ha all tid i världen att läsa FB, så längre än så lär du ju ha gått kan man ju tycka, men men.
__

Tillägg:

Enkel debatt, "deadset" lyckades inte prestera ett svar på snart 20 minuter, fastän han varit aktiv enligt sin profil. Så enkelt vann jag den debatten, NÄSTA!

Senast redigerad av Vivarus 2018-12-05 kl. 21:59. Anledning: Tillägg
Citera
2018-12-05, 22:12
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Enkel debatt, "deadset" lyckades inte prestera ett svar på snart 20 minuter, fastän han varit aktiv enligt sin profil. Så enkelt vann jag den debatten, NÄSTA!

Ett svar på vad exakt? Du kan inte ställa 20 frågor och förvänta dig svar på allihop inom 20 minuter. Jag sitter inte bara här och glor. Jag surfar runt och lyssnar på musik.

Vad exakt vill du ha svar på?
Senast redigerad av deadset 2018-12-05 kl. 22:14.
Citera
2018-12-06, 00:21
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ett svar på vad exakt? Du kan inte ställa 20 frågor och förvänta dig svar på allihop inom 20 minuter. Jag sitter inte bara här och glor. Jag surfar runt och lyssnar på musik.

Vad exakt vill du ha svar på?

Frågar du mig, när det var du som ville ha svar - och trodde du vann på någon sorts "walk over" för att man har större ting i livet än en dator. Ja jisses..
Citera
2018-12-06, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebago
Förstår ni inte vad som händer?
Media och alternativ media vill att kristna och muslimer slåss så att de ska kunna kontrollera våra liv och ännu mera dominans över oss.

De flesta som kommer hit vill ha ett bättre liv och vem kan klandra dem? Jag hade gjort samma sak om jag var i deras skor.
Klart det finns kriminella avskum och jag förstår ert hat och er ilska.

Men är det inte bättre att vi samarbetar nu när invandrarna väl är här?
Ni kommer må bättre när ni släpper ert hat från era hjärtan.

Jag har varit i samma situation och varit hatfull.

Nej det kommer inte bli något samarbete med muslimer eftersom de flesta svenskar inte vill ha något med djuren att göra, det bästa för alla är att de återvänder till sina egna hemländer eftersom annars kommer dom sluta som judarna under andra världskriget när tillräckligt många fått nog av dom.
Citera
2018-12-06, 15:25
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SektenAndersson

Vadå försent?
Hur lätt som helst att jaga ut kaosblattarna om man helt sonika börjar skjuta och bomba de samtidigt som man visar de "där borta kan ni smita ut ur landet".

Det går nog ganska bra om man stryper alla bidrag, slänger ut de ur lägenheterna de inte själva äger, erbjuder en flygstol hem till Bajshålistan så sticker de flesta hem igen utan något våld.

Sen finns några idioter kvar och de rensar vi snabbt och enkelt ut.
Försent? Bara om man är en passiv "det går inte" förlorare. Är du en sån? Det låter så.
Så håll dig bara undan så klarar du dig sen när det är dags för vad som krävs, gillar du det inte så kan du flytta iväg med kaosblattarna.

Det ska inte och kan inte levas sida vid sida, både Bibeln och koranen förbjuder Kristna och muslimer att leva i samma område (är bra om du ens har läst skrifterna om du ska försöka argumentera mot de båda).
Koranen vill till och med gå så långt att de som vägrar betala utpressningspengarna till islam ska förslavas eller mördas. Lycka till med den "leva i fred", islam har aldrig varit för att leva i fred, islam som namnet direkt säger Underkastelse, förordar helt enkelt att alla underkastar sig denna djävulska kaosblattepedofilreligon.

Räcker med att titta på hur kaosblattarna beter sig i de områden som de redan etniskt rensat i Sverige.
Citera
2018-12-06, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Nej det kommer inte bli något samarbete med muslimer eftersom de flesta svenskar inte vill ha något med djuren att göra, det bästa för alla är att de återvänder till sina egna hemländer eftersom annars kommer dom sluta som judarna under andra världskriget när tillräckligt många fått nog av dom.

Du menar att dom kommer beskylla Svenskarna för att ha haft koncentrationsläger och gasat ihjäl 6000000 muslimer samtidigt som dom i hemlighet tar över hela världen och bygger ett "Greater Meka"...?

Muslimerna har fel doktrin men det är inte dom som styr världen. Däremot så används dom som verktyg för att destabilisera Europa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in