2018-12-05, 17:47
Medlem
Det finns en agenda med kriget i Irak, arabiska våren, Syrien och massvandringen till Europa. Det är inga tillfälligheter direkt, USA är en bidragande faktor.
Citera
2018-12-05, 18:05
Medlem
gulguls avatar
Eliten vill att vi ska dö som en lösning på överbefolkningen. EU och FN vill frambringa en global kollaps där folk dör i stora mängder. Deras bästa vapen för att nå detta mål är massinvandring. Man vill decimera jordens befolkning till några 100 miljoner genom krig och misär.
Citera
2018-12-05, 18:14
Medlem
Mad monks avatar
Samarbeta med pedofila djävulsdyrkare skulle inte tro det.
Citera
2018-12-05, 18:23
Medlem
Jag har ibland tänkt i samma banor och om man tror på den judiska konspirationsteorin så verkar det stadigt. Typ att anledningen bakom invandringen från islamiska stater är att få kristna att hata muslimer så att Israel får allierade och mer uppbackning i sin strävan av att utöka sitt territorium. Kan inte säga att jag är helt övertygad dock, tror mest att det handlar om blödande hjärtan som vill väl men är för naiva för sitt eget bästa. De kanske används som proxy men att skrika sig hesa över sionisterna när det enda man ser är andra svenskar som står med refugees welcome skyltar och viftandes med pride flaggor så känns det långsökt för de flesta.

Sen gör en hel del invandrare ett väldigt bra jobb för att bli hatade. Om det inte har varit för den konstanta hjärntvättningen med marxistiska idéer sen slutet av andra världskriget hade våra politiker insett att detta inte kommer funka och stängt gränserna sedan lång tid tillbaka och istället satsat på fler åtgärder för att få sitt eget folk att skaffa fler barn själva istället ersätta sina döda landsfränder med ett annat lands befolkning.
Citera
2018-12-05, 18:33
Medlem
För att samarbeta med islam behöver du först konvertera. Annars blir det som grodan och skorpionen.
Sorgligt men sant.
Citera
2018-12-05, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos41
Jag har ibland tänkt i samma banor och om man tror på den judiska konspirationsteorin så verkar det stadigt. Typ att anledningen bakom invandringen från islamiska stater är att få kristna att hata muslimer så att Israel får allierade och mer uppbackning i sin strävan av att utöka sitt territorium. Kan inte säga att jag är helt övertygad dock, tror mest att det handlar om blödande hjärtan som vill väl men är för naiva för sitt eget bästa. De kanske används som proxy men att skrika sig hesa över sionisterna när det enda man ser är andra svenskar som står med refugees welcome skyltar och viftandes med pride flaggor så känns det långsökt för de flesta.

Sen gör en hel del invandrare ett väldigt bra jobb för att bli hatade. Om det inte har varit för den konstanta hjärntvättningen med marxistiska idéer sen slutet av andra världskriget hade våra politiker insett att detta inte kommer funka och stängt gränserna sedan lång tid tillbaka och istället satsat på fler åtgärder för att få sitt eget folk att skaffa fler barn själva istället ersätta sina döda landsfränder med ett annat lands befolkning.

Jag tror inte på en sådan konspiration. Israel har för övrigt dragit sig tillbaka, från Libanon, från Gaza och från Sinai. De har inte ryckt framåt och inte utnyttjat inbördeskriget i Syrien. Däremot tror jag på vad vissa framstående judar håller på med, de inom Paidea och de inom massmedia, Soros förstås och det kan vara andra superrika judar bakom honom.
Citera
2018-12-05, 18:38
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebago
Förstår ni inte vad som händer?
Media och alternativ media vill att kristna och muslimer slåss så att de ska kunna kontrollera våra liv och ännu mera dominans över oss.

De flesta som kommer hit vill ha ett bättre liv och vem kan klandra dem? Jag hade gjort samma sak om jag var i deras skor.
Klart det finns kriminella avskum och jag förstår ert hat och er ilska.

Men är det inte bättre att vi samarbetar nu när invandrarna väl är här?
Ni kommer må bättre när ni släpper ert hat från era hjärtan.

Jag har varit i samma situation och varit hatfull.

Muslimer slogs mot kristna redan ungefär 1400 år innan alternativ media fanns.
Citera
2018-12-05, 19:07
Medlem
Ja. Och det är Judar som ligger bakom allt detta. Inte många svenskar som verkar fatta detta.
Citera
2018-12-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Jag tror inte på en sådan konspiration. Israel har för övrigt dragit sig tillbaka, från Libanon, från Gaza och från Sinai. De har inte ryckt framåt och inte utnyttjat inbördeskriget i Syrien. Däremot tror jag på vad vissa framstående judar håller på med, de inom Paidea och de inom massmedia, Soros förstås och det kan vara andra superrika judar bakom honom.

Är inte övertygad som sagt. Förutom en rik elit som kan försörja aktivister samt potentiell mediedominans så har de egentligen mycket lite inflytande. Det är inte synagogor som växer upp som svampar ur jorden och inte är det gäng med judar som driver omkring och förgriper sig på oskyldiga.
Citera
2018-12-05, 19:42
Medlem
Kan vi då ta och lista ut vad det egentliga syftet är med aktioner som den på Mynttorget häromdagen när dom talade om FN migrationsavtalet.?
Katerina Janouch litar jag inte ett dugg på och hon talade ju där så jag vill gärna lista ut det egentliga syftet i denna fråga.
Försöker man trigga igång folket eller? Är det något annat vi missar medans vi följer denna show med gula västar och FN migrationsavtal.?
Det var även andra talare där som jag har en "känsla" om...

Vad tror ni? Är det skapandet av en kontrollerad opposition vi ser kanske?
Försöker man stävja den riktiga folkilskan genom att själva vara ledare för revolutionen kanske..
Citera
2018-12-05, 19:48
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elenberg
Ja. Och det är Judar som ligger bakom allt detta. Inte många svenskar som verkar fatta detta.

Here we go again. Berätta!
Citera
2018-12-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Here we go again. Berätta!

Du fick ju rejäl redogörelse för detta en annan tråd för ett tag sen? Säkert samma som ligger till grund den här gången med tror du inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in