Citat:
Ursprungligen postat av
Osamaj
Måste få fråga dig/er igen.. Du/ni har en såpass bra insyn i SD:s liv att ni vet vilka tröjor/vantar/ skor och annat polisen beslagtagit och lämnat tillbaka..när-var och vilka känslor han hade för LW.. när de hade sex.. etc etc. Hur kommer det sig att du/ni ställer ovanstående frågor i tråden? Det kan ju inte handla om något annat än att fiska möjliga spekulationer som kan florera då du/ni annars själva kan fråga honom och få ett direkt svar..
Du tror väl inte att jag är så korkad att jag frågar SD eller hör nått av honom och skriver ut det här i tråden? Jag utgår från att SD läser här (Hej Stefan!).
Dels har jag andra kanaler och när jag inte har det eller är tveksam till uppgifter så bollar jag tankar och idéer här. Allt för att det ska komma framåt.
Men på frågan om känslor, så är det en sak vad man säger och en sak vad man kände/känner.
Som jag fått det presenterat så hade SD känslor för LW fram till bilincidenten.
Jag tror att anmälningarna innan var en SD som var kär och LW inte ville lika mycket då, eller hittat annat. Stämmer i tiden med vissa nämnda här på tråden.
Men efter bilen och anmälan, som lede till att HD fick kännedom, så vände han blad. HD och SD har känt varandra i nästan 20 år, så det tar man inte bort hur som helst, jag tror att han backade hem till HD då, men for ut i frestelsen vid ett par tillfällen.
Om det stämmer eller ett förskönande för att passa in i en historia han berättar för polisen, det är svårt att sia om.