2018-12-04, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Menar q att Bush gick och dog av ren illvilja?
Sundar Pichai is scheduled to testify before the House Judiciary Committee, but the hearing has been postponed because of President George H.W. Bush's state funeral.

Vet ej.
Citera
2018-12-04, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Stor betydelse, men allt för kort tid för att göra nån bedömning än. Hur länge har deep state varit aktivt 30, 50, 100 år?

Givet den vida definitionen Deep State har i den här tråden så åtminstone sedan 1815 (slaget vid Waterloo). Så minst 203 år med iår inräknat. Lägg på ytterligare ungefär 200 år om vi ska räkna in hela centralbanksväsendet.

Men jag ser inte hur det svarar på @Africanized:s fråga?
Citera
2018-12-04, 11:30
Medlem
Citat:
Menar q att Bush gick och dog av ren illvilja?
Sundar Pichai is scheduled to testify before the House Judiciary Committee, but the hearing has been postponed because of President George H.W. Bush's state funeral.

En enklare slutsats att dra av den info som ligger framme nu anser jag är att hans död användes för att skjuta upp mötet. Men presentera gärna lite mer konkret vad som fick dig att tro att Bush gick och dog av ren illvilja, eller du kanske aldrig trodde det, utan ville bara kasta lite mer skit?
Citera
2018-12-04, 11:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
En enklare slutsats att dra av den info som ligger framme nu anser jag är att hans död användes för att skjuta upp mötet. Men presentera gärna lite mer konkret vad som fick dig att tro att Bush gick och dog av ren illvilja, eller du kanske aldrig trodde det, utan ville bara kasta lite mer skit?

Nej det tror inte jag heller, däremot undrar jag hur Q kom till slutsatsen att det var "deep state" som låg bakom uppskjutandet när det egentligen var en statsbegravning.

Vet du hur Q kunde dra en så märklig slutsats (om inte just för att han tror att Bush dog med flit just nu)?

(EDIT: Det är ju inte bara LITE underligt om någon högt uppsatt i vita huset helt har missat att det är Bush begravning som står för dörren..)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-12-04 kl. 11:36.
Citera
2018-12-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Givet den vida definitionen Deep State har i den här tråden så åtminstone sedan 1815 (slaget vid Waterloo). Så minst 203 år med iår inräknat. Lägg på ytterligare ungefär 200 år om vi ska räkna in hela centralbanksväsendet.

Men jag ser inte hur det svarar på @Africanized:s fråga?

Betydelsen är väl Trump, Q-team vs. deep state i USA, som vi diskuterar här?!
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-04 kl. 11:54.
Citera
2018-12-04, 12:18
Medlem
Citat:
Nej det tror inte jag heller, däremot undrar jag hur Q kom till slutsatsen att det var "deep state" som låg bakom uppskjutandet när det egentligen var en statsbegravning.

Nej okej du tror inte det. Istället för att kasta skit kanske du då ska dra fram det scenariot som du ser som mest troligt.
Citera
2018-12-04, 12:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Q post:

Trump annonserade officiellt "The Calm Before the Storm", 5 okt -17.
Q startade posta 28 okt -17.

Kan du länka till där Trump bokstavligen sa detta och inte ett krystat försök att pussla ihop ord?

Skulle Trump vara kopplad till Q så skulle han inte behöva dölja det speciellt inte då målet är att väcka folk
Citera
2018-12-04, 13:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nej okej du tror inte det. Istället för att kasta skit kanske du då ska dra fram det scenariot som du ser som mest troligt.

Självklart kan jag göra det
.

Det troligaste scenariot enligt mig är att Q inte hade en susning om att det var Bush begravning som var orsak till de uppskjutna mötena. Därför valde han att skylla på deep state när han såg att något ovanligt (att mötena sköts upp) hände..
Citera
2018-12-04, 13:50
Medlem
Citat:
Självklart kan jag göra det
.

Det troligaste scenariot enligt mig är att Q inte hade en susning om att det var Bush begravning som var orsak till de uppskjutna mötena. Därför valde han att skylla på deep state när han såg att något ovanligt (att mötena sköts upp) hände..

Ja okej. Samla då bevis för ditt påstående innan du kommer med din idioti om folk som tycker annorlunda. Just nu hånar du folk som du anser påstår saker utan bevis samtidigt som du gör samma sak själv.
Citera
2018-12-04, 13:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja okej. Samla då bevis för ditt påstående innan du kommer med din idioti om folk som tycker annorlunda. Just nu hånar du folk som du anser påstår saker utan bevis samtidigt som du gör samma sak själv.

Är du helt tappad?
Först visar jag att mötena ställdes in pga Bush begravning och frågar vad Qs fanbase tror om detta.
Då ber du mig lägga fram det scenario jag själv finner mest troligt.
När jag då går dig till mötes och gör det ber du mig hålla käft tills jag kan bevisa detsamma.
Snyggt cirkelresonemang..

Är du bara ännu en flane som tycker att man inte får skriva i tråden om man inte tror på Q?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-12-04 kl. 13:59.
Citera
2018-12-04, 14:08
Medlem
Citat:
Trump annonserade officiellt "The Calm Before the Storm", 5 okt -17.
Q startade posta 28 okt -17.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan du länka till där Trump bokstavligen sa detta och inte ett krystat försök att pussla ihop ord?

Skulle Trump vara kopplad till Q så skulle han inte behöva dölja det speciellt inte då målet är att väcka folk

Jag kan länka ett par + video.
Men först.
Ivanka Trump twitter + instagram "The calm before the storm. "
Men i detta fall är det angående Orkanen Sandy. Eller... är det det?
Dessa är postade 28 Oktober 2012. Dvs exakt 5 år innan Q startade. Sammanträffande?

5 oktober 2017:
Trump:
Citat:
"Maybe it's the calm before the storm."
Twitter via Kyle Griffin.
NY Times
VOX
Washington Post
Trump i möte med dennes militära ledare.
Citera
2018-12-04, 15:49
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Uppmärksamma revolutionen som pågår i Frankrike.
Jag har mina misstankar att revolutionen i Frankrike har infiltrerats av Deep State. Det är främst två saker som känns fel.

Text som nu skall cirkulera i Frankrike (engelsk översättning):
Citat:
This is a message for the population: It is the calm before the storm!!! Make provisions: fuel, food, medicines!!! We are going to block everything starting from the 10th of December. We will only stop once what we are asking is implemented. We have had enough of being taken for fools. We want to live, and not just survive. Come with us on the 10th of December. No school, no government services open for business. We will block all entries and exits to airports, supermarkets, offices etc.. We are alerting the population. Come with us on the blockades or stay at home. We yellow jackets are non violent, but we will not be satisfied with pretty words. We want acts!

All together the 10th of December!!!
1. Att blockera åtkomsten till provianter och andra livsviktiga produkter skadar folket långt mer än korruptionen.
2. Deep State använder sig av färger när dom finansierar falsk opposition; vita hjälmarna i Syrien och orangea revolutionen i Ukraina för att nämna två exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in