2018-11-26, 15:51
Medlem
_Strebers avatar
KPI Pension där en unge ska dra en låt på engelska. Den tidigare versionen var irriterande, ajm a fucking super star ... men sen har det som tidigare noterats gjorts en "rumsren" variant där tjejen avslutar med "gangstah" som egentligen inte alls passar i rytmen. Båda störigt gapiga men den senare stör förbanne mig ännu mer.
Citera
2018-11-27, 22:06
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
KPI Pension där en unge ska dra en låt på engelska. Den tidigare versionen var irriterande, ajm a fucking super star ... men sen har det som tidigare noterats gjorts en "rumsren" variant där tjejen avslutar med "gangstah" som egentligen inte alls passar i rytmen. Båda störigt gapiga men den senare stör förbanne mig ännu mer.

Sjunger hon inte dancestar? I övrigt håller jag med dig om skitreklamen.
Citera
2018-12-02, 10:34
Bannlyst
Karo Pharma tar ju fan priset för korkad reklam. En dam letar efter en spray mot förkylning och frågar om hjälp. Det makalöst korkade är att hon redan håller i sprayen och står framför en hög med samma produkt samtidigt som apotekaren visar henne högen
Citera
2018-12-03, 17:06
Medlem
persona.von.gratas avatar
Inte en reklamfilm, men reklam.
Hitta.se har bra kartor normalt, men nu har dom någon julgran från en bettingsajt på deras "streetview".
Granen gör det halvt omöjligt att använda tjänsten och det verkar inte gå att ta bort den. Irriterande.
Citera
2018-12-03, 17:45
Medlem
e•on.

Blinkande terror!
Citera
2018-12-06, 19:02
Medlem
The BlaBlas avatar
Nya blocket reklamen, tjejen med det fettiga stripiga håret med jobbig röst som säger : Frååågor på det?
Usch usch usch!! 🤮
Citera
2018-12-08, 13:01
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Nya blocket reklamen, tjejen med det fettiga stripiga håret med jobbig röst som säger : Frååågor på det?
Usch usch usch!! 🤮
Jag tror att det är reklamen för Netonnet du tänker på, ej Blocket.
Citera
2018-12-10, 09:18
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HälsingeBocken
Jag tror att det är reklamen för Netonnet du tänker på, ej Blocket.

Störig reklam men tjejen är rätt söt, om det nu är Netonnet vi tänker på.
Citera
2018-12-10, 17:36
Medlem
Sex är alltid frivilligt, annars äre ett brott.
Citera
2018-12-10, 18:31
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Störig reklam men tjejen är rätt söt, om det nu är Netonnet vi tänker på.

Det stämmer att det är Netonnet.
Citera
2018-12-11, 08:27
Medlem
_Strebers avatar
Postkodlotteriet med sin sockeräckliga reklam där gubben (pappa Allan från Svensson Svensson, börjar bli till åren) skaffar en snömaskin för sina vinstpengar och "I've been waiting for this day to come"... gulligt men den där låten, vad den äcklar mig. Vem vinner på det där spelet ens? Och så Voltaren, "oj det där kan komma att kännas i ryggen imorgon"; vafan - snubben är knappt 40 år fyllda, inte 75.
Citera
2018-12-11, 12:55
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
e•on.

Blinkande terror!

Precis vad jag tänkte skriva! Värre reklam är svårt att hitta just nu. Förstår inte att de fortfarande tror att högljudd och irriterande reklam är en bra idé... Hade min granne satt upp sådant julpynt skulle det inte dröja länge innan alla kablar på något mystiskt sätt blev avklippta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in