Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Jag har gett dig svar som du antingen missförstår eller inte förstår alls. Vågar du inte tala om för mig vad du har för utbildning? Jag misstänker högst gymnasiet om ens det.
Jag är inte relevant i diskussionen. Argumenten är relevanta.
Din argument är inte svåra att förstå. Det kan summeras i tre ord. Argument from ignorance.
Citat:
det var en logisk slutledning som du inte begrepp.
Atomer är som köttbullar är en logisk slutledning? Då vet du inte vad en logisk slutledning är.
Citat:
hahah jag skrev klart och tydligt om vetenskapen i sig men du missförstod det. Jag känner igen det. Du är en vilsen själ.
Nej, du skrev -
"Din signatur glorifierar kunskap och vetenskapsmetoder på ett sätt som om exponerar dig att du inte kan nåt om vetenskap eller kunskap och inte heller dess metoder."
Lustigt att du försöker ljuga i efterhand.
Citat:
Det du skriver exponerar dig och du har inte kunnat under 4 års tid åstadkomma nåt. Du missförstår, förstår inte, upprepar samma slags frågor och resonemang. Du saknar helt enklt förmågan till analystänkande.
Eller, och försök ta till dig detta, så klarar du inte av att upprätthålla din egen bevisbörda och det är därför varenda diskussion övergår till den här sortens svammel.