Citat:
Ursprungligen postat av
Fallskarmsjagare
Fast vad vet vi egentligen? Jag förstår t.ex. inte vad du vet eller fantiserar. Du skrev en lång detaljerad novell tidigare där du också spekulerade. T.ex att mamman hittades under några bylsiga töcken ed. Vem vet; hon kanske låg där med en kudde över sitt ansikte? Kvävd. Du försökte med din novell skapa förståelse för föräldrarnas agerande. Jag kan inte förstå dem alls men förstår att du är med för att “nyansera debatten”. En eller två föräldrar hade inte ”plogat ända fram”. Oavsett alla sjukdomar som diskuteras så dödar inte psykiskt friska föräldrar sina barn. Normala föräldrar skulle sluta jobba och ta hand om dem, sälja huset, bilen, kosta vad det vill. Tyvärr så tror jag att åtminstone pappan prioriterade sin karriär. De här föräldrarna i Bjärred måste ha gjort allt för att hålla släkt och vänner på avstånd. Hålla skolan på avstånd. De kommer alltid förbli psykfall enligt mitt sätt att se. Frågan är om föräldrarna överhuvudtaget tillät svensk sjukvård fick göra något för barnen? De här barnen skulle i juni 2017 tvångsomhändertagits och utretts. När kommunen får krav från föräldrarna om att även den mindre dottern skall hemundervisas så borde de gjort en orosanmälan. Sjukvården skulle ha agerat likaledes också.
Ja, tyvärr så blir det ju så när du förkastar information som kommer in i tråden direkt.
Bara för att informationen inte passar in i din teori, så är det inte sant.
Vi har fått massor med information i denna tråden, från massor av olika håll, men väljer man att inte använda den informationen, så kommer man inte längre.
Man ser inte skogen för alla träden.... typ.
Min "novell" som jag publicerade för några veckor sen var bara en påminnelse.
Jag publicerade den redan
tidigt i våras, så den informationen som står i "novellen" är byggd på information som några visste redan i våras.
Om jag då exempelvis berättar att videoinspelning finns..... så blir svaret -NÄ, polisen har inte sagt det, så det vet vi inte.
-Eh JO, typ 8-10 andra kan bekräfta videofilmen, och nyligen kom ett annat PM som bekräftade filmen.
Allt detta visste tråden redan på tidiga våren.
Men det är klart, väljer man att inte använda informationen, utan tror att allt är Troll och trådsanningar för att det inte stämmer med statistik eller vad just polisen har sagt., så kommer man inte längre.
Nu tror man ju INTE ens längre på polisens uttalande, utan nu är även det en lögn.
Du behöver inte tro på min teori...
Du behöver inte tycka som jag.....
Men snälla du, ta fram ett enda bevis, belägg, uttalande från polisen eller liknande som på nåt sätt styrker teorin om en psykopatnarcissistincest Oskar som ensam gjorde detta.
Ett enda lite bevis eller belägg.