Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Jag förklarar för dig att du inte lämnar nån i ovisshet så som du tror. Det du tänker, det skriver du. Dina tankar är du, det du skriver exponerar DIG.
Svaret var på frågan om vad min utbildning är. Jag skrev att jag lämnar dig i ovisshet och visst är det så. Dessutom är det absolut så att du övergått till raljerande eftersom du stort sett slutat svara på några som helst frågor eftersom eftertänksamhet är besvärande för köttbullister. Det är bekvämare att bara göra antaganden utan att följa det med belägg.
Citat:
Sanningen? wow! vad är den?
Att köttbullismen faller på sin egen brist på logik.
Citat:
hahaha förstår du skriven text? Jag skrev att du med din signatur VILL ha sagt. Jag drog en slutsats baserad på din signatur. Jag återgav inte din signatur. KOM IGEN NU!
Du skrev "
Din signatur glorifierar kunskap och vetenskapsmetoder
på ett sätt som om exponerar dig att du inte kan nåt om vetenskap eller kunskap och inte heller dess metoder."
Det innebär att det handlar om min signatur. Alltså förstår jag skriven text men frågan är snarare om du klarar av att uttrycka dig med text om du avsåg något annat.
Citat:
Det enda jag misslyckas med är att slå vett i skallen på dig.
Du kommer obeväpnad till en debatt och kallar den andra parten vettlös. Ironin är slående, inte du.