[quote=alicia66|65975670]
Citat:
Ursprungligen postat av
pochahontas
Så du tycker att det är lyckat att hamna bakom lås? Det är bara i jägarkretsar han är en hjälte. En gubbe med storhetsvansinne som startar krig för att han inte får som han vill. Allt kan inte köpas för pengar. De flesta tycker han är en clown. Så nu vet du det.
Tycker dom flesta att han är en clown? Du är ganska verklighetsfrånvarande va?
Gissar du är en av dom få insnöade vänsterpartister som finns kvar,en sån som har svårt att glädjas över andras framgångar. Och tycker att människor som tjänar pengar och lyckas är monster. Det är sådana människor som han som ser till att sånna dom du kan leva på era bidrag.