2018-11-26, 21:09
Medlem
Stureplansmorden?
2018-11-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossk
Finns FUP ute gällande SVTs rapportage där "Malmö betalade miljonbelopp – gängkriminella fick lyxlägenhet" ?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/malmo-betalade-miljonbelopp-gangkriminella-fick-lyxlagenhet

Det ska iallafall finnas en FUP som rör tillslaget mot lägenheten på Värnhem där man hitta narkotika. Där nämns just det företaget Svt Nyheter har granskat. Jag har läst den men hittar den inte igen, tror den ska finnas här på Flashback.
2018-11-27, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det ska iallafall finnas en FUP som rör tillslaget mot lägenheten på Värnhem där man hitta narkotika. Där nämns just det företaget Svt Nyheter har granskat. Jag har läst den men hittar den inte igen, tror den ska finnas här på Flashback.

Vill också ha denna.
Denna bild är från SVT och hänvisar till polisens förundersökning

https://minfil.com/eb49i1mfb7/malme_png
2018-11-28, 12:10
Medlem
secretcinemas avatar
Letar efter en FUP, tror rubriceringen är dataintrång eller liknande. Det handlar om en man som bland annat tog sig in i folks datorer med ett Word-macro eller liknande som han köpt på en frilanssida. Någon som vet vilken det är?
2018-11-28, 12:52
Medlem
Vet att det efterfrågats om denna FUP åtskilliga gånger. Letat förgäves ingen tycks sitta på den.
Det är alltså om mordet på Bobby Äikiä jag är ute efter. Enbart hittat dom angående detta fall.

Sitter någon på den skulle jag varit evigt tacksam att få ta del av den.

Nämnts tidigare i tråden att den var på 1850 sidor och skulle kosta en del att få ut den då den enbart är i pappersformat. Skulle kunna tänka mig att gå ihop någon och betala för att få fram den. Scannar då in den på jobbet och vidarebefodrar den.
2018-11-28, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheguevera420
Vet att det efterfrågats om denna FUP åtskilliga gånger. Letat förgäves ingen tycks sitta på den.
Det är alltså om mordet på Bobby Äikiä jag är ute efter. Enbart hittat dom angående detta fall.

Sitter någon på den skulle jag varit evigt tacksam att få ta del av den.

Nämnts tidigare i tråden att den var på 1850 sidor och skulle kosta en del att få ut den då den enbart är i pappersformat. Skulle kunna tänka mig att gå ihop någon och betala för att få fram den. Scannar då in den på jobbet och vidarebefodrar den.

En insamling till en utredning tas lämpligast i tråden om fallet. Säger vän av ordning.
2018-11-28, 18:59
Medlem
Z.E / Jozef Wojciechowicz
2018-11-28, 20:26
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FullHeltGitti
Alltså va?
2018-11-28, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Alltså va?
Vet inte hur det funkar med att ta fram FUP's men det jag undrar över är 2016 så åkte han fast för något går det att se för vad?
2018-11-28, 21:33
Medlem
Citat:
Vet inte hur det funkar med att ta fram FUP's men det jag undrar över är 2016 så åkte han fast för något går det att se för vad?
Vet du vilken Tingsrätt? Vet du födelsenummer?
Födelsenummer går annars att hitta på birthday.se

nyttig info
(FB) FAQ - Att ta del av domar och andra dokument
Senast redigerad av ox86 2018-11-28 kl. 21:39.
2018-11-28, 23:16
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:

Va? Lite mer info får du allt ge.
2018-11-28, 23:47
Avslutad
Har någon FUPar med allt möjligt som har med narkotika o skjutningar samt rån o göra i malmö så får ni jätte gärna dela med er

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in