Citat:
Ursprungligen postat av
12tre
Tror faktiskt det beror på att provet var snäppet enklare än tidigare, hur naivt det än må låta. Om man kikar på de delar där folk har höjt sig mest jämfört med exempelvis förra hösten är det i huvudsak DTK och ELF. Upplevde inte provet i helhet som mycket lättare, men faktiskt just dessa två delar. Kan såklart vara som du säger dock, upplevde också att provledare var extremt slappa..
Ja de var extremt slappa där jag skrev, precis som de även varit vid tidigare tillfällen. Konflikträdda, okunniga, ointelligenta, obefintliga befogenheter eller obrydda, jag vet inte vilken faktor som spelar in mest. Men oavsett vilket så lämnade de i princip fältet fritt för fuskare, och med tanke på hur mycket folk fuskar vad gäller betydligt mindre viktiga saker än en karriär så kan ju alla förstå vad sådant leder till.