2018-11-27, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Hur inverkar detta på Blondinbellas varumärke; blir det ett ökat eller minskat förtroende för henne som influencer?

Troligtvis ingen påverkan, möjligtvis positiv eftersom hon faktiskt är oskyldig i allt och vinner sympati att psykfall kommer till henne.
Citera
2018-11-27, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purkan
EFN Uppesittarkväll från 24 sept. Ca 1h 25 min in. Finns på Youtube.
Jag hittade en länk längre bak här i tråden.
https://asterixia.se/2018/09/isabella-lowengrips-pojkvan-hampus-jarlbo-berattar-om-kidnappningshoten/
Citera
2018-11-27, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delight
Troligtvis ingen påverkan, möjligtvis positiv eftersom hon faktiskt är oskyldig i allt och vinner sympati att psykfall kommer till henne.

Det vittnar ändå om ett dåligt omdöme från hennes sida när det gäller hennes val av livspartner och det är inte första gången det händer. Att det senaste valet dessutom var en kriminell person tyder på en bristande intuition och dålig människokännedom. Tyvärr är hon nog predestinerad att upprepa samma misstag igen.
Citera
2018-11-27, 14:55
Bannlyst
Citat:

Förlorar på det då man ser att hon har dåligt omdöme när det gäller personliga relationer.
Känns som ett korthus som håller på att rasa.
Citera
2018-11-27, 14:57
Medlem
mod3styblais3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Fast ska vi vara noggranna så är inte Odd ex-make utan make. De misslyckades nämligen med skilsmässan i tingsrätten och missförstod hur det där med betänketid fungerar. Isabella och Odd är således gifta än idag.

Men va? Ordnade de inte upp det tillslut?
Citera
2018-11-27, 15:02
Medlem
Citat:
Nja, hennes skönhetsprodukter, som ursprungligen utgör en stor del av hennes varumärke, verkar vara i dalande att döma av hur de nu reas ut i bl a flera apotekskedjor. Och hennes goodwill har definitivt fått sig en rejäl törn.
Citera
2018-11-27, 15:15
Medlem
JustZlatans avatar
Den där Hampus ser ju ganska tjock ut. Hur kan blondinbella falla för tjockisar? Jag spyr när jag tänker på Stockholms "elit". Falska jävla råttor hela högen!
Citera
2018-11-27, 15:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod3styblais3
Men va? Ordnade de inte upp det tillslut?

Jag kollade på ratsit och de är tydligen fortfarande gifta. Där ser man.
Citera
2018-11-27, 15:23
Medlem
I 90-talisten Blondinbellas värld existerar varken bildning eller finkultur ...

Citat:
Men det som fascinerar med Blondinbella är att hon har gjort allt det där som annars alltid betraktas som trashigt:

Hon hoppade av plugget, fick barn tidigt, har viktpendlat, har vikt ut sig, har varit med i Let's dance och har brutit med sin pappa. Hon visar glatt upp sig i spraytan och vita klänningar.
Och nu visar det sig att hon dessutom har blivit blåst av en gangster.
Källa: https://www.aftonbladet.se/kultur/a/0E8xME/blondinbella-showar-pa

... och efter de senaste turerna i massmedia är nog hennes varumärke degraderat
Citera
2018-11-27, 15:24
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Den där Hampus ser ju ganska tjock ut. Hur kan blondinbella falla för tjockisar? Jag spyr när jag tänker på Stockholms "elit". Falska jävla råttor hela högen!

Nja... inte föe att ta parti men det där är en överdrift. Ser väldigt vanlig ut under kostymen?
Citera
2018-11-27, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Tjock är han väl absolut inte.. Däremot är det nåt märkligt med hela den här historien. Tror BB är mer insyltad än vad hon försöker låtsas om.
Citera
2018-11-27, 15:29
Avslutad
Är det Hampus J*rlbo som är 28-åringen? https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/1k4GbG/28-aringens-dubbelliv-innan-blondinbella-tvingades-fly
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in