Citat:
Jag håller med i det du skriver, det är Isabellas ord vi har att hålla oss till i nuläget. Vi har inte hört Hampus version eller ”maffian” om de existerar i detta. Det pm jag fick igår och som jag inte kan verifiera behöver inte betyda är fel. Där påstods att Isabella blev varnad för Hampus när de blev tillsammans för att han gick omkring och försökte låna flera miljoner. I början av deras förhållande så ska han ha velat låna 100 000kr av Isabella. Enligt pm så ska Isabella känt till detta från början.
Om detta stämmer så är jag nyfiken på varför hon går ut just nu och varför hon säger att hon inte känt till det?
Detta kan också förklara varför Stordalen drog öronen åt sig, varför hennes vänner nu är tysta istället för att gå ut och säga att hon inget visste och att de precis som hon blivit lurade av hans person.
Varför köper media Isabellas version rakt av?
Varför låter Hampus Isabella hänga ut honom som kriminell, bluffare, sol o vårare, elobrottsling? Hela hans liv är nu förstört.
Om detta stämmer så är jag nyfiken på varför hon går ut just nu och varför hon säger att hon inte känt till det?
Detta kan också förklara varför Stordalen drog öronen åt sig, varför hennes vänner nu är tysta istället för att gå ut och säga att hon inget visste och att de precis som hon blivit lurade av hans person.
Varför köper media Isabellas version rakt av?
Varför låter Hampus Isabella hänga ut honom som kriminell, bluffare, sol o vårare, elobrottsling? Hela hans liv är nu förstört.
Om historien är sann eller om han blåst Isabella L så har han ju fullt upp med att fly och är faktiskt en brottsling, som försöker komma undan efter ett misslyckat eller lyckat brott.
Om han inte är det alls så undrar jag om han lever. Har han ingen familj som reagerar eller tar de bara för givet att han faktiskt är skyldig? Det säger mycket om honom i så fall.
Media är värdelösa som källa, om Blondinbella kontaktade dem och ville prata om fotvårtor skulle de prata om det. Det går inte att kolla källor på den här storyn heller. Det är största källan till misstänksamhet för min del ....