Citat:
Ursprungligen postat av
VackerNatur
Såja, gumman - andas. Vi förstår nog allihopa att han ville ha maximal vinst men att pengarna istället försvann. Vilken fantastisk slutsats av dig!
Om vi andra tänkande varelser får fortsätta diskutera nu så slipper mod massa extraarbete såhär på kvällskvisten.
Vilken effekt tror ni att hans handlande har på IL's renommé? Tänker främst på att en stor del av hennes image bygger just på att hon är en så "vass economista". Kan det här vara början på slutet?
Jaså.. varför då debattera mot mig när jag skrev att han satsat alla eller stora delar av pengarna samtidigt? Det har han ju gjort med en hävstång utan stopp, eller hur? Det gör verkligen ont när ni tänker... eller hur?
Tror inte något mörker faller över IL. Dock så kanske hon kommer tona ner sina sociala medier i framtiden eftersom fel människor har fått alltför stor insyn i hennes liv.
Tycker verkligen synd om HJ. Han var ju bara en ung kille med hybris... Han hade stora drömmar. Istället så får han syrianska maffian efter sig. Kan inte ens föreställa mig hans ångest. Han har säkert övervägt SM ett flertal ggr. Orka leva resten av sitt liv på flykt. Han måste byta identitet, land, bryta med familj och alla han känner.