2018-11-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Så till vår vän Ant0n Jur!c:

https://www.merinfo.se/person/Stockh...95/bvlzs-4ojok
Byt ! mot i

https://www.eliteprospects.com/player/368/anton-jur!c
Byt ! mot i

Vad mer har vi på honom?

Ant* n verkar ha åkt dit för fusk år 2016 tillsammans med 50-tal andra. Om han nu sägs ha någon koppling till HP-Guden som det framgår i FUP, varför valde han att fuska med andra provskrivare?
Citera
2018-11-25, 22:20
Medlem
Citat:
Så till vår vän Ant0n Jur!c:

https://www.merinfo.se/person/Stockh...95/bvlzs-4ojok
Byt ! mot i

https://www.eliteprospects.com/player/368/anton-jur!c
Byt ! mot i

Vad mer har vi på honom?
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf, sida 115 (pdf sida)
Anton äger numera V*ai*l AB till 100 %. Och Niklas äger J*ur*ic & Lindgren Holding AB till 100%. De båda äger 50 % vardera i Se*ctra*gon AB.
Senast redigerad av KomissarieBeck 2024-12-03 kl. 10:30.
Citera
2018-11-25, 22:23
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Noterar att de båda fuskarna John Bankefors och Lovisa Hellberg är modeller med till synes stockholmsargenturer bakom sig, de har hängt kring stureplan samt fuskat in sig på läkarutbildningar. Kan vi hitta någon vidare koppling, om än långsökt, till modellkretsar?
Var studerar den manlige modellen? Uppsala?
Citera
2018-11-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Behöver ej svara på några frågor. Folk här hänger ut fuskare men har säkert gjort liknande som att ladda ned/streama filmer. Hypokriter

Så att ladda ner filmer är lika illa som att beröva folket läkare i ett land som har läkarbrist för att utbildningarna ockuperas av fuskare som kuggar tentorna gång på gång? Skärp dig.
Citera
2018-11-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Var studerar den manlige modellen? Uppsala?

Ja precis
Citera
2018-11-25, 22:32
Medlem
Tulliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumsregler
Om alla monumentala idioter håller käften och slutar fylla tråden med onödiga inlägg kan vi gärna diskutera det här.
Istället har vi rasister som diskuterar antalet invandrare i utbildningar och andra idioter som uppmanar folk till att ringa familjemedlemmar och arbetsgivare.

Som jag sa tidigare, jag tror att dessa ligor kan fortfarande vara aktiva men de håller sig undan just nu.

HP-hjälpen är jepparna som åkt fast nu
HP Ängeln är Sam/Deniz och San (hej San!)
HP Guden, har de identifierats överhuvudtaget?
Vad finns det mer för konstellationer som inte består av spökskrivare?
Citera
2018-11-25, 22:36
Medlem
Citat:
HP-hjälpen är jepparna som åkt fast nu
HP Ängeln är Sam/Deniz och San (hej San!)
HP Guden, har de identifierats överhuvudtaget?
Vad finns det mer för konstellationer som inte består av spökskrivare?

Det fanns även andra ligor så som Begemot, Salmosalar osv. De var väldigt aktiva tidigare men har inte sett någon kommentar från de på länge.
Citera
2018-11-25, 22:36
Medlem
iloveyouimgoingtoblowupyrschools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AtTheSpeedOfLight
Jag fattar jag inte kan rentvå mig. Jag hadee sagt jag var intresserad för att få veta lön och allt sånt, men det var inte en möjlighet att jag skulle vara skrivare åt dem då de fick reda på att jag hade dyslexi och skrev med förlängd skrivtid. De dissade mig. Har inte kvar mailen, var ju flera år sedan. Inte aktiv på flashback, tänkte bara skriva det här. Ni får spekulera. Jag kan inte bevisa att mina bilder inte är manipularade. Det är svårt att utreda fall över nätet, låt bara polisen göra sitt jobb så kan de kolla ordentligt och ta reda på vilka som är skyldiga och oskyldiga.

Kul att fuskarna åkte fast. De gjorde det nog mycket svårare för mig att få bra resultat. Undra om HP blir lättare nu?

Vart tog du vägen K*j. Hur har det gått för dig?
Citera
2018-11-25, 22:44
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poolservice
Noterar att de båda fuskarna John Bankefors och Lovisa Hellberg är modeller med till synes stockholmsargenturer bakom sig, de har hängt kring stureplan samt fuskat in sig på läkarutbildningar. Kan vi hitta någon vidare koppling, om än långsökt, till modellkretsar?
Inte svar på din fråga, men jag har dragit iväg ett mail till Uppsala universitets medicinska institution om denna man. Uppmanar andra att göra detsamma.
Citera
2018-11-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Nej men att hänga ut människor. Jag anser inte att fusk är okej.

Ändå fuskar du själv?
Citera
2018-11-25, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Inte svar på din fråga, men jag har dragit iväg ett mail till Uppsala universitets medicinska institution om denna man. Uppmanar andra att göra detsamma.

snyggt!
Citera
2018-11-25, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuickFuse
Jag är inte MAD. Ber er lite snällt bara.

Eftersom jag alltid beaktat dig (för det mesta) som en av dem mest resonabla i tråden tänker jag försöka hålla detta rätt så trevligt och sakligt. Människor i detta tråd är extremt missnöjda. UHR har legat och rullat tummarna. Fuskare som ger fingret rakt ut till de som inte kommit in (som konkurrera med riktiga meriter). Klart att folk blir förbannade.

Sen är jag väldigt säker på att du också känner till att folk i denna tråd endast är "ledsna/ber om ursäkt" för att de blev påkomna, inte för att de har fuskat. De är alltså ledsna p.g.a konsekvenserna och inte deras handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in