2018-11-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Hur går det för L——a på läkarprogrammet?
Lovisa Hellberg?
Citera
2018-11-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janten
Lovisa Hellberg?
Hon är kvar ska börja T9 vt19
Citera
2018-11-25, 13:23
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janten
Lovisa Hellberg?
Ja, L——-a H——-g är den jag tänkte på.
Citera
2018-11-25, 13:27
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Ja, L——-a H——-g är den jag tänkte på.

Sluta maska fuskares namn tack, och det var den mest efterblivna maskningen jag sett. Gör som alla andra isf om du nu måste maska.
Citera
2018-11-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
Fantastiskt med lite insider info! Bra grävt. Nu får vi se till att spara all info innan hon får för sig att stänga ned sitt konto.

Och ja, all info om fuskare på KI är av yttersta intresse. Alla fuskare skall upp på bordet.

Samira Taheri

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2v1rf52&s=9#.W_qV3uhKg2w
Citera
2018-11-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElMachoGrand
Så den korruptionskultur som detta är ett uttryck för är alltså ett minimalt brott?!?! Att någon begår ett karaktärssjälvmord inom en meritokrati under den digitala eran är samtidigt lika underhållande som tragiskt. Att det kanske sedan dessutom är en person med ett tidigare publikt och omhuldat liv så blir den sociala fallhöjden ännu högre...

Som någon skrev; borde det inte vara säljarna av tjänsten vi fokuserar på?
Citera
2018-11-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Samira Taheri

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2v1rf52&s=9#.W_qV3uhKg2w
Tack. Sparade även jag några skärmdumpar på Ida Samira Linnea Hajitaheri ifall det skulle behövas. Scrolla ner för att se den andra bilden.

https://imgur.com/a/NBJPP0T
Senast redigerad av Revealeroftruths 2018-11-25 kl. 13:38.
Citera
2018-11-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyGW
Där finns bara två i Sverige och ena är frisör, så gissar på att det är han från Järfälla. Han finns även på Lexbase.

Kan den personen ha någon koppling till HP-ängeln isåfall?
Citera
2018-11-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surrexerunt
Som någon skrev; borde det inte vara säljarna av tjänsten vi fokuserar på?

Precis det jag vill!

Det fanns massor med andra ligor. Undrar om de kommer att fortsätta efter detta men utan att göra samma fel som denna liga gjorde.
Citera
2018-11-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revealeroftruths
Tack. Sparade även jag några skärmdumpar på Ida Samira Linnea Hajitaheri ifall det skulle behövas. Scrolla ner för att se den andra bilden.

https://imgur.com/a/NBJPP0T

Tack. Jag skrattade när du skrev " Och ja, all info om fuskare på KI är av yttersta intresse. Alla fuskare skall upp på bordet."

Men varför just KI? Undrar av nyfikenhet. Finns säkert folk som tagit in sig på Handels, läkarprogram på andra ställen i landet osv genom fusk.
Citera
2018-11-25, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumsregler
Kan den personen ha någon koppling till HP-ängeln isåfall?
Hittar väldigt lite om personen. Han hade ett HB tillsammans med en annan kille för några år sedan och trodde det var en ingång till något, men inget via den personen heller.
Fortsätter ikväll.

Domen mot honom skulle vara intressant att få ut dock
Citera
2018-11-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumsregler
Precis det jag vill!

Det fanns massor med andra ligor. Undrar om de kommer att fortsätta efter detta men utan att göra samma fel som denna liga gjorde.
Jag är inne på samma spår.

Efter att ha läst ett antal av förhören och sett vilken typ av människor som fuskat, så oavsett hur förkastligt det är det de har gjort, så vill inte jag ha på mitt samvete att jag medverkat till att någon ställt sig framför ett tåg.
Jag tror kursare och rättsväsendet kommer att sköta det galant att personen som fuskat kommer att få det jäkligt svårt att fortsätta på utbildningen de fuskat sig in på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in