Citat:
Ursprungligen postat av
ludde1989
Bet365 är dock en av dom bästa EU-bolagen som finns så ser inte varför du ska kritisera det spelbolaget som faktiskt låter folk vinna mest pengar av alla innan limitering? Bolag som Betsson, William Hill, Coolbet, Unibet eller andra kambibaserade bolag har en mycket striktare limitering än Bet365. Hos Bet365 får du minst vinna 30-50k om du inte sitter och dunkar på finska tredjeligan eller esport. Spelbolagen älskar dessutom livespelare så kör du live får du garanterat tjäna mer än om du kör pre.
Alla eu-bolag limiterar spelare snabbt och om du inte har en historik som en förlorande spelare tex om du kör på premier league, serie a eller andra tunga fotbollsligor då vet dom om att det är en torsk och då låter dom personen leva lite längre. Om du från början dock går in med en hög summa 15k+ och börjar nöta lite udda spel på 365 på mindre sporter, ligor osv då klipper dom banden direkt.
Så man ska aldrig kritisera någon så länge det finns någon annan som är ännu värre menar du?
Bet365 har gjort någonting som ingen annan har gjort, nämligen inte bara limiterat mig utan stängt mitt konto överhuvudtaget. Och vad exakt är mitt brott? För att jag spelar på deras odds som de själva erbjuder? Erbjud inga odds då för fanken, det är väl ingen som tvingar företagen att erbjuda odds spel överhuvudtaget än mindre att erbjuda spel på mindre marknader.
Dessutom får folk givetvis göra vad de vill. Jag upplyser de bara vad dessa företag går gör, och dessutom tipsar jag hur man vinner från dessa företag. Och det är fel menar du?
Men visst, ta Betfair till exempel. Bara att de kallar sig för Betfair är lika patetiskt som att Liberalerna kallar sig för Liberalerna, när de är allt annat än liberala...
Man har ju förutom sina egna odds också en spelbörs. Ju mer folk spelar desto mer tjänar de, eftersom folk vinner inte från de utan från andra spelare och sen betalar en avgift till Betfair.
Istället för att vara jäkligt glada att folk spelar hos de och skita i vem som vinner och vem som förlorar, så ska de giriga jävla motherfuckers lägga på en sk premiumavgift från de mest framgångsrika kunderna. Det är så jävla girigt och patetiskt så visst, Bet365 framstår som änglar i jämförelse. Det är också därför som jag rekommenderar dessa två bolag för folk att vinna pengar ifrån. Se mig som Robin Hood, jag ger från de rika till de fattiga. I varje fall så tipsar jag de fattiga hur man tar från de rika...