2018-11-24, 22:30
Medlem
Tulliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Var hittar du personer du skrivit om hittills? Finns de med i listan?
Hittar inte dem i den befintliga listan som finns här i tråden.

FUP:en Aktbilaga 258 sid 297 och vidare. Ett trevligt litet excelblad som farbror polisen glömde maska...
Citera
2018-11-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xsose
Givetvis tror även jag med 90% sannolikhet att det är de själva som har bett om det, men man kan faktiskt inte vara helt säker. Dessutom har de som sagt inte begått ett brott eller bidragit till att förstöra hp och utbildningar.

Det är det jag inte förstår med hela tråden. Hur kan man hänga ut en person som inte ens har sökt till en utbildning med sitt HP resultat och samtidigt säga "du tog någon annans plats, fy skäms!"
Citera
2018-11-24, 22:33
Medlem
Tulliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xsose
Givetvis tror även jag med 90% sannolikhet att det är de själva som har bett om det, men man kan faktiskt inte vara helt säker. Dessutom har de som sagt inte begått ett brott eller bidragit till att förstöra hp och utbildningar.

Du riskerar att hänga ut någon som är helt oskyldig. Skäms.

Jag bedömer sannolikheten så låg att jag tar den. Vi tycker helt enkelt olika där.
Citera
2018-11-24, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rumsregler
Det är det jag inte förstår med hela tråden. Hur kan man hänga ut en person som inte ens har sökt till en utbildning med sitt HP resultat och samtidigt säga "du tog någon annans plats, fy skäms!"
För att inte glömma bort det faktum att de som faktiskt funderade på att fuska men inte gjorde det kanske förtjänar åtminstone liiite respekt, med tanke på att de valde bort den lätta vägen (trots att de var väldigt nära).

Oavsett så förtjänar de inte att hängas ut tillsammans med sådana som förstör hela utbildningssystemet. Tänk efter noggrant nu, Tullius...
Citera
2018-11-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Jag bedömer sannolikheten så låg att jag tar den. Vi tycker helt enkelt olika där.
Får verkligen hoppas för din skull att du inte blir doxxad och någon anmäler sig till mindre lämpliga saker i ditt namn.

I framtiden kanske vi får se om du står fast vid din sannolikhetsanalys (som så klart är ogenomförbar)
Citera
2018-11-24, 22:39
Medlem
Citat:

Har du glömt normeringen?
Citera
2018-11-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagayumi12
Har du glömt normeringen?

Personerna i fråga har dock inte fuskat. De blir uthängda endast för att de KONTAKTADE ligan. Förstår du hur idiotiskt det är?
Om de inte har fått 1.8 eller 2.0 hur kan de då påverka normeringen?
Citera
2018-11-24, 22:45
Medlem
Tulliuss avatar
*ri* Z*rg*ri*n, Solna, diskuterade 1,4 för 39 lax men står som raderad kund så vi vet inte om han fullföljde. Driver bolag med 15 anställda. Hoppas att bokföringen sköts klanderfritt....

https://www.merinfo.se/person/Solna/*ri*-Z*rg*rian-1992/buygm-53bm8

https://www.solidinfo.se/person/*ria_Z*rg*ri*n/64fac399dea003fe5fdd9f80528227fa
Citera
2018-11-24, 22:46
Medlem
Citat:
Personerna i fråga har dock inte fuskat. De blir uthängda endast för att de KONTAKTADE ligan. Förstår du hur idiotiskt det är?
Om de inte har fått 1.8 eller 2.0 hur kan de då påverka normeringen?

Det var inte det du sa? Du sa att "folk som inte sökt in, får den skiten omotiverat". Sen påverkar man normeringen överallt eftersom alla "kvoter" ska fyllas poängmässigt. Och ja man kan dra den där "en person skadar inget" men keep in mind att det inte är en person samt att det tänket förstör samhället.
Citera
2018-11-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagayumi12
Det var inte det du sa? Du sa att "folk som inte sökt in, får den skiten omotiverat". Sen påverkar man normeringen överallt eftersom alla "kvoter" ska fyllas poängmässigt. Och ja man kan dra den där "en person skadar inget" men keep in mind att det inte är en person samt att det tänket förstör samhället.

Ni är ju helt hopplösa. Det du inte fattar är att en person som inte har fuskat kan inte påverka normeringen på ett negativt sätt. Kolla de senaste inläggen. De handlar om folk som endast har kontaktat ligan. De har inte ens gjort högskoleprovet.
Citera
2018-11-24, 22:49
Medlem
Aktbilaga 307. Gällande Cim*ne Har*un *=o

Vet inte om man skall skratta, gråta, känna medlidande eller avsky.

Det är uppenbart att hon fuskat (stora poängökningen och utprövningsdelen). Hon kom in på läkarlinjen men väljer efter en termin att gå tillbaka till Sjuksköterskeprogrammet. Hon verkar ha kämpat hårt under livet, med familjen emot sig. På slutet så får hon lillsyrran att ta på sig skulden för allt skit som hänt henne. Jisses!
Citera
2018-11-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
V*lentin* Zovkic, Helsingborg, ville gärna ha 1,5 på HP men verkar inte ha fullföljt. Skäms för att ens tänkt tanken att fuska!

https://www.ratsit.se/19950419-V*lentina_Zovkic_Helsingborg/zQWSKJQx3ntnQWQ-_2FVRwuto-w-TshVP80-TvhTP9s

och så strulade de det när hon skulle köra upp också:

https://www.facebook.com/Trafikverket/posts/hejmitt-namn-%C3%A4r-v*lentina-zovkic-jag-hade-idag-03-06-2016-bokad-tid-f%C3%B6r-uppk%C3%B6rni/10153700081533602/

Många juggar blir det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in