2018-11-24, 11:12
Medlem
aina08s avatar
Ingen som sett ett bra pris på en Google Home (större)?

(ber om ursäkt om ja är tjatig)

Snabba ryck från Dustin. Beställde en högtalare ifrån dom natten till fredag och nu finns den att hämta ut på Ica
Kör posten även på lördagar nu?
Senast redigerad av aina08 2018-11-24 kl. 11:55.
2018-11-24, 18:35
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Beställde en sen insåg jag att jag inte får plats där TV ska vara med mer än 43-46 tum om det inte ska se konstigt ut. Synd eftersom de flesta riktigt bra TV-apparater är 55" eller större.

Blev en 43-tums Sony för runt 9000kr istället. Trist då jag verkligen gillade bilden på LG:s 55-tummare.
Kan meddela att det var riktigt värt det
2018-11-24, 20:10
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Kan det här vara något ?

https://cdon.se/inredning-och-mobler/superdeal-l33t-encore-gamingstol-rod-p44503507

Tack för tipset. Blev till att vänta med köp och kolla vad cyber måndag och mellandagsrean har att erbjuda.
2018-11-24, 21:20
Medlem
Randomones avatar
Var ute efter 2 saker, Google home mini, och Nintendo Switch. Men inga sänkningar på de nånstans... Riktigt besviken överlag på årets deals
2018-11-24, 22:59
Medlem
pedobear84s avatar
Söker rea på bra kaffekvar/kaffebryggare.. får max kosta 6k för hela faderullan!
2018-11-25, 06:51
Medlem
bombaccis avatar
Verkar som de flesta i tråden mest är ute efter el prylar för många tusenlappar. Jag har mest kollat på billigare produkter o tycker att många företags ” rea” på black friday inte har varit något speciellt. Några exempel

Discshop: bjöd på frakten. Man kunde få köpa några trista filmer för en billigare peng men inget jag ville ha. Discshop bjuder på frakten lite då och då och kommer t ex bjuda på frakten inför julen med tror jag så inget speciellt. Jag köpte en film därifrån men hade varit trevligt om självs filmen varit billigare med.

Bokus: bjuder på 10% men frakten kvarstår. Jag som går på kurser hos Medborgarskolan har alltid 6% på Bokus böcker. 10% är ingenting, framförallt när frakten kvarstår.

Min lokala bokhandlare i Vällingby bjöd på 20% rabatt på de flesta böcker men oj vad de hade höjt priserna innan. En bok jag var intresserad av brukade kosta runt 220 kr igår kostade den 269 kr. Så kändes inget kul att slå till.

Din sko: väldigt begränsat utbud, tveksamt om deras rea skiljer ut sig så mycket annars med men mycket bättre än discshop och Bokus åtminstone.
2018-11-25, 10:30
Medlem
Rufoss avatar
Varför finns det inga riktigt bra deals i Sverige. Detta är ju bara fånigt.

I USA är Black Friday helt galet, med prissänkning på upp emot 75-80%. Här i Svedala, ja här är det 15% på något som var 20% två helger tidigare.

Vågar inte butikerna sänka sina priser ordentligt? Det handlar ju bara om en jävla dag.
2018-11-25, 12:43
Medlem
aina08s avatar
När är det planerat att Cyber måndag ska börja, är de i midnatt?

Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Var ute efter 2 saker, Google home mini, och Nintendo Switch. Men inga sänkningar på de nånstans... Riktigt besviken överlag på årets deals
Jag har också väntat på att priset ska gå ner på Google Home. På den lilla gick väl priset ner lite tror ja men inte på den andra som jag är ute efter.
Köpte ett par grejer i övrigt men tycker rean förstörs med att dom flesta kör rea hela veckan.
Senast redigerad av aina08 2018-11-25 kl. 12:45.
2018-11-25, 15:04
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Kan meddela att det var riktigt värt det

Hur är ljudet då? Kör du med en soundbar eller klarade du dig utan?
2018-11-25, 15:38
Medlem
Såg att Tele2 har kvar sitt erbjudande om att köpa en Sony XZ3 och få ett PS4 på köpet.
Som befintlig kund så kan man ta endast telefonen utan något abonnemang.
Räcker det att man reggar ett kontantkort hos Tele2 för att ta del av erbjudandet?
Någon som testat?
2018-11-25, 16:09
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Såg att Tele2 har kvar sitt erbjudande om att köpa en Sony XZ3 och få ett PS4 på köpet.
Som befintlig kund så kan man ta endast telefonen utan något abonnemang.
Räcker det att man reggar ett kontantkort hos Tele2 för att ta del av erbjudandet?
Någon som testat?

Tele2 har väl inga kontantkort? Nej du behöver inte beställa med något simkort. Du kan använda ditt nuvarande sim eller beställa ett kontantkort någon annanstans, t.ex. comviq.
2018-11-25, 17:33
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Varför finns det inga riktigt bra deals i Sverige. Detta är ju bara fånigt.

I USA är Black Friday helt galet, med prissänkning på upp emot 75-80%. Här i Svedala, ja här är det 15% på något som var 20% två helger tidigare.

Vågar inte butikerna sänka sina priser ordentligt? Det handlar ju bara om en jävla dag.

De tror att svensken är lättlurad och inte fattar att det är en låtsasrea som lever på det amerikanska namnet. Och de har rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in