2018-11-25, 18:23
  #1885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercover-racist
Tele2 har väl inga kontantkort? Nej du behöver inte beställa med något simkort. Du kan använda ditt nuvarande sim eller beställa ett kontantkort någon annanstans, t.ex. comviq.

Dock var man tvungen att vara befintlig kund, vilket jag inte är i nuläget.
2018-11-25, 18:33
  #1886
Medlem
undercover-racists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Dock var man tvungen att vara befintlig kund, vilket jag inte är i nuläget.

Det var ju synd.

Telia och telenor har också liknande erbjudande har jag för mig.
2018-11-26, 11:18
  #1887
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Hur är ljudet då? Kör du med en soundbar eller klarade du dig utan?

Har 5.1 system med Logitech z906. Mycket prisvärt.

Men inbyggda ljudet är riktigt bra också.
2018-11-26, 11:23
  #1888
Medlem
Peter Gibbonss avatar
"Cyber Monday-kampanjen varar vanligt endast under måndagen, men somliga butiker låter kampanjen pågå längre."

Nån som har koll hur stor del av butikerna som brukar köra på lite till?
2018-11-26, 12:30
  #1889
Medlem
aina08s avatar
Om Black friday var halvdåligt i år så verkar cyber måndag vara ännu sämre.

Men kan tipsa om Philips Hue start kit som är nedsat hos Mediamarkt, Inet, Elgiganten och Power.
1111kr mot 1500-1600kr i ordinarie pris. Ingen jätte procent men alltid nåt.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4013105
2018-11-26, 13:23
  #1890
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Om Black friday var halvdåligt i år så verkar cyber måndag vara ännu sämre.

Men kan tipsa om Philips Hue start kit som är nedsat hos Mediamarkt, Inet, Elgiganten och Power.
1111kr mot 1500-1600kr i ordinarie pris. Ingen jätte procent men alltid nåt.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4013105

Flera stora kedjor som Netonnet har inte ens Cyber Monday. Kollade Elgiganten men allt intressant var slut redan i morse; förmodligen har de några lockvaror i tre exemplar för att hålla igång folks tankar att det är rea när det i princip varit som vilken helg som helst. Det är bättre att strunta helt i de svenska butikerna och beställa från andra EU-länder.
2018-11-26, 13:31
  #1891
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Flera stora kedjor som Netonnet har inte ens Cyber Monday. Kollade Elgiganten men allt intressant var slut redan i morse; förmodligen har de några lockvaror i tre exemplar för att hålla igång folks tankar att det är rea när det i princip varit som vilken helg som helst. Det är bättre att strunta helt i de svenska butikerna och beställa från andra EU-länder.
Nja strunta helt är ju onödigt men man kan ju kolla prisernas utveckling på tex Prisjakt så ser man vad som är "fake" eller lite bättre.
Dock är ja besviken på utbudet under hela rean men de kan ju också bero på att ja sökt efter "fel" grejer.
Reagerade vid midnatt att ja inte fick några uppdateringar på mina bevakningar på Prisjakt och inte heller några mail ifrån någon butik så visst är intresset att köra Cyber måndag lågt.
Dustin och Webhallen har skickar ut mail nu på förmiddagen men annars är det nästan tyst, och inget som jag sökt efter har sänkts.
Ja hade förhoppning av att Black friday skulle bli större och bättre än mellandagsrean (som blivit sämre och sämre) och för ett par år sen var det riktigt bra, men nej i år har det blivit sämre igen.
Tror de beror på att många kör hela veckan innan.
2018-11-26, 14:03
  #1892
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Om Black friday var halvdåligt i år så verkar cyber måndag vara ännu sämre.
Gick in på Zalando för att kolla om några av de produkter jag är intresserad av reades ut. Har typ 61 stycken i minneslistan, varav kanske 80% var på rea under BF. Idag är de typ två stycken. Skrattade lite för mig själv.
2018-11-26, 14:57
  #1893
Medlem
Luckyhorses avatar
köpte några långa t-shirts i olika färger samt ny skäggolja/skäggvax till ett okej pris på stayhard också nu. Kanske spara 2-300 kr extra jämfört med vanligt pris så alltid något
2018-11-26, 23:28
  #1894
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
Hade hoppats på en bra deal med Nintendo Switch.
Barnen ville ha en sådan men blir att köpa en bättre begagnad om det dyker upp en sådan.

Blev att shoppa lite bra att ha saker som ändå skulle ha köpts.

Tyckte ändå att Gröna Lund dealen var bra och den extra rabatten vid lekmer.se helt ok.

CDON de hade ett rejält magplask med sina "deals" som de släppte varje timme.
De var inte mycket att hänga i julgranen för egen del iaf.

Elgiganten hade deal på Switch en vecka innan Black Friday, kostade 2900 kronor då. Clas Ohlson hade 15% rabatt på ett valfritt köp (gällde endast online dock). Tror att Switch ingick i den dealen då det verkar vara slutsålt för tillfället.
2019-11-03, 12:42
  #1895
Medlem
S.O.Stolps avatar
Black Friday 2019

Black Friday närmar sig. Den 29 november 2019 samlar Prisjakt de bästa rea-erbjudandena här.
2019-11-08, 21:24
  #1896
Medlem
1000001s avatar
Första året jag i överhuvudtaget har något intresse av Apple-produkter, iPad i fråga då alltså. Hur brukar det se ut med prissänkning på deras produkter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in