Citat:
Ursprungligen postat av
aina08
Ja sitter också och tvekar på en massa grejer. Blir lite girig

Ska man köpa nu eller vänta, kommer priserna gå ner ännu mer

Neato Botvac D7 gick ner 1000kr kl. 00.03

Vore kul om någon annan ville va värre nu
Väntar på sänkning av Google Home också. Där har ingen sänkt nåt ännu

Vad är det du väntar på? Beställ NU och returnera/avbryt din beställning ifall du hittar billigare senare. Jag köpte kläder igår genom en av dessa ”pre-black Friday” kampanjer och hittade precis samma produkt, fast billigare på en annan sida.
Ju mer du utnyttjar din rätt som konsument att returnera en produkt, desto mer kommer dessa företag vilja pressa priserna.