[quote=afKnollentott|65912155]
Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Hej.
Jag tar mig friheten att svara på ditt inlägg.
Jag vill INTE starta en hätsk diskussion, utan bara säga hur JAG ser på det.
Tar mig friheten att stycka upp ditt inlägg-mitt svar syns tydligare då.
Hoppas det är ok.
Se där ja. Punkt 4, är allt ett alternativ - jag rangordnar det inte. Bra input.
En sak som slår mig helt plötsligt.....
Ponera att det är som du/ni säger.
Detta är ett verk av Oskar, him self.
Det är jäklar inget dåligt jobb som han har gjort, det måste jag erkänna.
Börja lura sin egen dotter för 2-3 år sen att hon är sjuk. Springa hos olika läkare och möten
på skolan stup i kvarten, helt i onödan då ungen är frisk.
Resa utomlands till en klinik med en frisk unge massor med gånger helt i onödan.
Behöva gå ner i arbetstid för att vårda sin sjuka unge, som egentligen är frisk.
Inte nog med det... han lyckas även lura Hanna att barnen är sjuka, för hon har ju
tydligen köpt detta rakt av.
Han nöjer sig inte där, för han gör om allt en gång till med den andra ungen, som egentligen är helt kärn-frisk.
Skola, sjukvård, alla resor utomlands, lura korkade Hanna en gång till.
Då när båda ungarna är lurade att vara dö-sjuka, fast dom är helt friska och pigga, och frugan tror att alla är sjuka, så kan man ju tro att Oskar är nöjd och har lyckats med det han vill.
Han har ju fan kört på i 2-3 år, så jag erkänner att han är en uthållig liten rackare.
Nejdå, då skall den lilla rackaren planera ett familicid med allt vad det innebär.....
Fixa tabletter, skriva brev, skriva testamente, förfalska signaturer, lura upp The Hanssons på läktaren, bestämma en lämplig dag, lyckas döda dotter 1, dotter 2, och Hanna utan att nån märkte nåt.
Och sen ha ballar av stål för att ta sitt eget liv.
i 2-3 år höll den tomten på med detta, och då undrar jag såklart..... Varför då??
Varför sköt han inte bara alla för 2,5 år sen... då hade han ju sluppit allt det här.
Varför gick han igenom allt det där, under flera år, till absolut ingen nytta alls.
Helt meningslöst och ingen vinning. Han har ju inte åstadkommit ett jä##a skit med det här.
Det får jag inte riktigt ihop när jag funderar på detta fallet, med andra ögon.