2018-11-22, 06:24
Medlem
Korders avatar
Kalmar-soppan alltså... Jisses. Maken till inkompetent och verklighetsfrånvänd styrelse har jag inte sett på år och dag. Tur att man inte håller på det laget.
2018-11-22, 06:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Kalmar-soppan alltså... Jisses. Maken till inkompetent och verklighetsfrånvänd styrelse har jag inte sett på år och dag. Tur att man inte håller på det laget.

Onekligen, Rydström var synonym med KFF, att se vissa ur styrelsen bete sig på det nonchalanta sättet är provocerande som bara den. Bara att hoppas att medlemmarna lyckas mobilisera och få bort styrelsen eller vissa element ur den.
2018-11-22, 07:30
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Onekligen, Rydström var synonym med KFF, att se vissa ur styrelsen bete sig på det nonchalanta sättet är provocerande som bara den. Bara att hoppas att medlemmarna lyckas mobilisera och få bort styrelsen eller vissa element ur den.

Är det inte av styrelsemedlemmarna som håller på Öster? Eller var det så jävla illa att han satt i Östers styrelse också?

Verkar vara dårar i vilket fall. Säga vad man vill om hur Rydström är som person, men en sån klubbikon förtjänar mer än att behöva gå ut genom bakvägen typ.
2018-11-22, 07:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Är det inte av styrelsemedlemmarna som håller på Öster? Eller var det så jävla illa att han satt i Östers styrelse också?

Verkar vara dårar i vilket fall. Säga vad man vill om hur Rydström är som person, men en sån klubbikon förtjänar mer än att behöva gå ut genom bakvägen typ.

Påstår väl att han inte håller på någon då han ser sport på ett annat sätt än alla andra. Men ska jag vara helt ärlig så tror jag att han håller på Hammarby. Sponsrar bandylaget som officiell partner, vet inte riktigt vad det innebär ekonomiskt. Har även läst någonstans att han målade han om sin loge på Guldfågeln i Hammarbys färger när ni var på besök. Nu vet jag inte om det är sant eller inte men illavarslande oavsett vad att en sådan person sitter med i styrelsen.
2018-11-22, 10:01
Medlem
BarryHeros avatar
Såg en kille i 25-årsåldern vid T-centralen i Stockholm idag i AIK-träningskläder. Han såg ut lite som Simon Thern. Om Thern fortfarande hade varit en AIK-spelare hade jag trott att det var han. Kan det ha varit någon i AIK:s a-lag? Någon som känner igen denna beskrivning?
2018-11-22, 10:50
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Ok, ingen jag känner igen. Du får fråga någon gårdare om det kan ha varit någon gnagare från deras trupp.

Ryktas annars om att Mange Eriksson är på gång till DIF, kanske var han?

Hjärtliga hälsningar
a.e.g med personal

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Kanske var han Olsson, han som e bajare.
Efter att ha googlat lite har jag kommit fram till att det måste ha varit Robert Lundström.
2018-11-22, 15:24
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Riktigt vidrigt gjort av Kalmar ja. Om man nu inte vill ha kvar Rydström kan man ju skött det hela betydligt snyggare iaf. Han verkar ju dessutom gillade av spelartruppen med.
När Rydström försvinner, varför ska då någon alls skriva nåt om Kalmar? Han fick ju dit uppmärksamhet som den klubben aldrig hade fått annars.
2018-11-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad säger ni övriga?

X*
X** - Une Larsson - Danielson - Augustinsson
E.Johansson - X*** - Ulvestad
M.Eriksson**** - Badji - Bärkroth

*Rinne
**Beijmo, lån
***Mrabti förlänger, eller ny spelare in
****Magnus Eriksson. Goda möjligheter att han köps tillbaka

Många frågetecken... Men det finns en grund som är helt OK. Sen är frågan om turkarna betalar det man vill ha för Badji....

Jobba hårt nu, Bosse...

Att förlita sig på en sån praktsopa som Bärkroth i startelvan säger det mesta om den låga nivå dif håller. Lär fortsätta komma runt 7-10 plats under en överskådlig framtid.
2018-11-22, 17:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Riktigt vidrigt gjort av Kalmar ja. Om man nu inte vill ha kvar Rydström kan man ju skött det hela betydligt snyggare iaf. Han verkar ju dessutom gillade av spelartruppen med.
När Rydström försvinner, varför ska då någon alls skriva nåt om Kalmar? Han fick ju dit uppmärksamhet som den klubben aldrig hade fått annars.
Axén fixar
2018-11-22, 20:26
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Axén fixar

Skulle inte han träna bajen?
2018-11-22, 21:02
Medlem
BP besegrat AFC efter mål av Lahne. Han fyllde 17 i oktober. Det verkar som om Jack har kontrakt till 2020 och Matinou Inoussa som agent. Åtta mål i år. Hoppas han stannar och förgyller allsvenskan hela 2019.
2018-11-22, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
BP besegrat AFC efter mål av Lahne. Han fyllde 17 i oktober. Det verkar som om Jack har kontrakt till 2020 och Matinou Inoussa som agent. Åtta mål i år. Hoppas han stannar och förgyller allsvenskan hela 2019.

För hans eget bästa så bör han stanna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in