2018-12-04, 18:35
Medlem
http://www.fotbolldirekt.se/2018/12/04/trevliga-vm-miljoner-tickar-pa-kontona-flera-allsvenska-klubbar/
2018-12-04, 18:47
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
De tror själva att de ska vara ett topplag. Jag tror de blir ett mittenlag men de har potential att på sikt åter bli ett topplag tror jag. Kul att de är tillbaka tycker jag. Enda negativa är att nu har superettan inga riktiga storlag kvar.

Örgryte, delad 4a med AIK, i antal SM-guld är kvar. Får väl ses som ett större lag i den ligan. Men jag antar att de skulle haft en Granqvist för att bli storlag.
2018-12-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Örgryte, delad 4a med AIK, i antal SM-guld är kvar. Får väl ses som ett större lag i den ligan. Men jag antar att de skulle haft en Granqvist för att bli storlag.

ÖIS borde egentligen ha knipit kvalplatsen i år men sommarsvackan var ju inte att leka med, det skall bli intressant att se om dom kan följa upp en annars väldigt bra säsong med något liknande 2019.
2018-12-04, 20:38
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa

Ja eller ett högre publiksnitt. Men om du ser till det jag skrivit tidigare så vill jag gärna ha upp Örgryte i allsvenskan igen. Skulle kunna bli bra publiksiffror ifk Göteborg vs Örgryte. Fast något publiklag i superettan är de ju inte. Har du köpt säsongskort till Helsingborgs alla matcher än?
2018-12-04, 21:52
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldisch
http://www.fotbolldirekt.se/2018/12/04/trevliga-vm-miljoner-tickar-pa-kontona-flera-allsvenska-klubbar/

Vass reporter där som förväxlat den svenska mittfältaren Eric Smith med den costaricanska ytterbacken Ian Smith...
2018-12-06, 17:34
Medlem
Kollade igenom tabellen alldeles nyss. Norrköping 65 poäng! Hade räckt till guld 7 av 11 säsonger allsvenskan haft 30 omgångar. Tycker nästan synd om dom.
2018-12-06, 23:54
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Kollade igenom tabellen alldeles nyss. Norrköping 65 poäng! Hade räckt till guld 7 av 11 säsonger allsvenskan haft 30 omgångar. Tycker nästan synd om dom.
Framförallt hade de plusstatistik på oss i år. De tog fyra av sex poäng mot oss och fem av de blotta 16 målen som vi släppte in gjorde de. Men tar man bara en pinne mot Trelleborg straffar det en.
2018-12-07, 11:40
Medlem
Vem i MFF har dött?
2018-12-07, 11:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flytandemars
Vem i MFF har dött?

Ingen spelare.

Vet inte hur många utanför Malmö som har koll på namnet. Jag tror inte jag kan namnet på respektive i någon annan klubb.

Men supertrist och illa för klubben.
2018-12-07, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ingen spelare.

Vet inte hur många utanför Malmö som har koll på namnet. Jag tror inte jag kan namnet på respektive i någon annan klubb.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/1k4QaJ/mffs-ordforande-dod
2018-12-07, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ingen spelare.

Oerhört tragiskt. Ordförande som tog föreningen till nya höjder.

Vila i frid Håkan. Tack för allt du gjort för föreningen.
2018-12-07, 12:32
Medlem
kostymnisses avatar
Man får beklaga sorgen till alla MFF:are.
Det där är ju ett ordförandenamn man har hört en hel del genom åren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in