2018-11-21, 06:51
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad säger ni övriga?

X*
X** - Une Larsson - Danielson - Augustinsson
E.Johansson - X*** - Ulvestad
M.Eriksson**** - Badji - Bärkroth

*Rinne
**Beijmo, lån
***Mrabti förlänger, eller ny spelare in
****Magnus Eriksson. Goda möjligheter att han köps tillbaka

Många frågetecken... Men det finns en grund som är helt OK. Sen är frågan om turkarna betalar det man vill ha för Badji....

Jobba hårt nu, Bosse...
Känns föga troligt att Beijmo kommer hem på lån. Tyskarna lär ju hellre matcha honom i zweite. Badji till Galatasaray är ju sjukt oväntat. Kan tänka mig 30-40 för honom men i så fall Kina, Ryssland.. han kommer ju inte vara i närheten av att ta en plats i Gala.
2018-11-21, 08:36
Medlem
Vad säger ni Djurgårdare om tränarbytet? Öscan tog väl er från "mittengeggan" till en titel och europakval. Kim & Tolle är det era nya Zoran & Snuffe? Blir både Bosse & Henrik kvar, i Sirius var Kim & Tolle väl mer managers? Överbemannat?

Risk för att Sirius åker ur '19?
2018-11-21, 09:45
Medlem
kostymnisses avatar
Mitt i allt silly-tjöt som av nån anledning är i denna tråd istället för silly-diton så inleds allsvenska kvalet imorgon med första matchen i Etuna.

Förhoppningsvis grejar BP det, AFC har ju frånsett dom sista matcherna varit extremt målsnåla åt båda håll så några målkalas räknar jag inte med.
Hoppas enbart starkt på att BP tar det så vi slipper avskyvärda AFC igen.
2018-11-21, 09:50
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vad säger ni övriga?

X*
X** - Une Larsson - Danielson - Augustinsson
E.Johansson - X*** - Ulvestad
M.Eriksson**** - Badji - Bärkroth

*Rinne
**Beijmo, lån
***Mrabti förlänger, eller ny spelare in
****Magnus Eriksson. Goda möjligheter att han köps tillbaka

Många frågetecken... Men det finns en grund som är helt OK. Sen är frågan om turkarna betalar det man vill ha för Badji....

Jobba hårt nu, Bosse...
Är Rinne verkligen en sannolik värvning? Danskarna vill ha upp emot 20 miljoner, och det känns som stora pengar för en allsvensk klubb att lägga på en målvakt. Dessutom är Rinne i en ålder där jag har svårt att se honom vända hem till Allsvenskan.
2018-11-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Mitt i allt silly-tjöt som av nån anledning är i denna tråd istället för silly-diton så inleds allsvenska kvalet imorgon med första matchen i Etuna.

Förhoppningsvis grejar BP det, AFC har ju frånsett dom sista matcherna varit extremt målsnåla åt båda håll så några målkalas räknar jag inte med.
Hoppas enbart starkt på att BP tar det så vi slipper avskyvärda AFC igen.
Hugget som stucket för min del. Båda spelar på acceptabelt underlag och är således kvalificerade att spela i landets högsta serie.

Tyvärr får vi Helsingborg och Falkenberg på Dalkurds bekostnad. Tar tillbaka allt jag sagt om att Allsvenskan 2019 blir bättre än någonsin.
2018-11-21, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Hugget som stucket för min del. Båda spelar på acceptabelt underlag och är således kvalificerade att spela i landets högsta serie.

Tyvärr får vi Helsingborg och Falkenberg på Dalkurds bekostnad. Tar tillbaka allt jag sagt om att Allsvenskan 2019 blir bättre än någonsin.

På Dalkurds bekostnad? Är du seriös och föredrar Dalkurd före HIF och FFF?
BP och AFC spelar på acceptabelt underlag?
2018-11-21, 12:48
Medlem
Facked-Ups avatar
Bättre sent än aldrig.
Grattis Gnaget!
Välförtjänt guld.
2018-11-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alwaysaround
På Dalkurds bekostnad? Är du seriös och föredrar Dalkurd före HIF och FFF?
BP och AFC spelar på acceptabelt underlag?
Finns väl inte en själ som hellre springer runt på en potatisåker istället för en schysst fotbollsplan? Möjligtvis om dina föräldrar är syskon och du har 7 fingrar på vardera hand.
2018-11-21, 15:53
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Finns väl inte en själ som hellre springer runt på en potatisåker istället för en schysst fotbollsplan? Möjligtvis om dina föräldrar är syskon och du har 7 fingrar på vardera hand.

Du måste verkligen hatat tillvaron när ni spelade på Söderstadion.
Eller du var väl inte ens med på den tiden? Nybajare som du är.
2018-11-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Du måste verkligen hatat tillvaron när ni spelade på Söderstadion.
Eller du var väl inte ens med på den tiden? Nybajare som du är.
Nej jag började gå den här säsongen när vi ledde serien. You got me.
2018-11-21, 17:26
Medlem
Citat:
Nej jag började gå den här säsongen när vi ledde serien. You got me.

Fotboll ska spelas på gräs! Men är man en plastsupporter så föredrar man väl plastboll.
2018-11-22, 00:39
Medlem
Ovcharkas avatar
Galatasaray ville ha en billig snabb lösning i anfallet snarare än att de har förhoppningar på god utveckling och vidareförsäljning.

Så inga 6m eu där. Även om det nog hade landat på 5. Rennes för 4, månne?

Gala, Elmander...
Rennes, Kim och Isak...

Klart de talas vid.

Citat:
Ursprungligen postat av alwaysaround
Fotboll ska spelas på gräs! Men är man en plastsupporter så föredrar man väl plastboll.

Läderboll istället också eller?

Citat:
Ursprungligen postat av BertilEnstoering
Är Rinne verkligen en sannolik värvning? Danskarna vill ha upp emot 20 miljoner, och det känns som stora pengar för en allsvensk klubb att lägga på en målvakt. Dessutom är Rinne i en ålder där jag har svårt att se honom vända hem till Allsvenskan.

Nej, det var väl mer troligt för ett år sen, men vem vet. De vill ha 20, ja. Kanske får 12-15.

Blir troligen någon annan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in