2018-11-22, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Solskenshistoria, det här

Haha verkligen. Det ska straffas att fuska sig till attraktiva utbildningar som kunde ha gått till de som kämpade sig dit.
Citera
2018-11-22, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacilmus
Hoppas Lovisa gör rätt för sig och läser klart sista terminerna i utlandet eller något så hon åtminstone blir läkare

För samhällsnyttans skull, när man ändå klarat av 8/11 terminer..

Efter att ha blivit utslängd från KI( ett välkänt medicinskt universitet) tror jag inte att andra skolor erbjuder henne en plats.
Citera
2018-11-22, 17:47
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bacilmus
Hoppas Lovisa gör rätt för sig och läser klart sista terminerna i utlandet eller något så hon åtminstone blir läkare

För samhällsnyttans skull, när man ändå klarat av 8/11 terminer..

För min del kan hon gott och väl hålla sig undan läkaryrket och jobba som modell istället
Citera
2018-11-22, 17:52
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up

Den sammanställning jag gjort är just en sammanställning över informationen i tråden hittills, dvs. det är inget som jag i första hand själv har kommit på eller "påstår". Jag har t.o.m. länkat till de inlägg som sammanställningen baserar sig på. Listan kan komma att ändras när man vet mer.

Därtill så står det t.o.m. ett frågetecken för utbildningen för personen i fråga som du pratar om.

Att du trots allt detta tolkar det hela som att jag ligger bakom informationen och att den är absolut visar bara på hur jävla kass du är på att förstå vad som står i den här tråden

Du borde själv lyfta ditt arsle och bidra till tråden istället för att gnälla över en icke-fullständig sammanställning.

Om du inte har "engagemanget" så är mitt tips att bara hålla käften. Sammanställningen är övervägande korrekt. Har du nån ny info att komma med så är du välkommen att bidra.

Sluta försök komma undan genom att säga att du bara sammanställer. Jag bidrar fullt med att leverera sanningar istället för falska påståenden som du gör, som göms bakom ett litet frågetecken, inte så man blir oskyldig till sitt agerande baserat på det.

Kvinnan som du påstår (eftersom du sammanställer listor, din uppgift att kolla källor) läser tandläkarprogrammet tycks inte läsa det enligt den information som finns, bevisen jag lägger fram är att hon inte använt sig av hp-resultatet för någon utbildning då tandhygienist knappat kräver 1.8 och inte den vidarutbildningen heller som hon gick VT18. Varför gå en vidarutbildning på två terminer om man ändå ska köpa sig till en plats på TL-programmet? Speciellt eftersom det institut som hon läste vid i våras applicerar Alternativt Urval till Tandläkare som inte heller kräver 1.8.
Citera
2018-11-22, 17:52
Medlem
handels12kurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Efter att ha blivit utslängd från KI( ett välkänt medicinskt universitet) tror jag inte att andra skolor erbjuder henne en plats.

Vet nån om hon har blivit utslängd?
Citera
2018-11-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuickFuse
Läs hans förhör och förhören med kvinnorna som omgett honom. Två av dom är åtalade, då han har blandat in dom i sina affärer för att göra smutsjobbet. Sagolik tur att ingen av dom blev rånade när dom åkte runt med miljonbelopp i väskorna.

Jag bifogar ett citat från en av kvinnorna:
"-Efter det att Lukas blev häktad åt jag inte på några dagar och mådde väldigt dåligt. Min pappa såg till att jag kom till en psykolog M******* O******, i Hörby på Hörby KBT. Där lärde jag mig att jag inte varit snäll mot mig själv. Förhållandet hade handlat om honom och inte oss. Det var ngt som passade honom väldigt bra, nu vet jag att det kan vara en narcissisk personlighetsstörning, att när han gör det är det för egen personlig vinning, men han tror det han gör är bra."

Han betedde sig illa mot den första kvinnan också, så hon är helt knäckt. Och henne trycker han ner i förhör. Citat från förhör nedan.

"Luc*s ombeds berätta om AL
Fritidsintressen?
- Luc*as säger att han inte vet.
Kompetenser?
- Luc*s säger tyvärr inte"

Säger allt om mannen. Varit bekant med tjejen i över två år och bott ihop med henne en period, och vet inget om hennes fritidsintressen. Det enda han kan säga är att hon är bra på att laga mat.

Nedan är ett citat från LKGs mor till AL på Facebook, strax efter dom separerat:
"Nu är kanske Luc*s glada dagar förbi och han får vänja sig vid att fixa lite hushållsarbete själv. Skadar nog inte va?"

Det är på de grunderna samt förgående inlägg som jag grundar mitt påstående att han är en pellejöns. Pratar man med proffs heter det tydligen narcissist.

Imorgon skall han upp och prata i rätten igen. Lycka till LKG! Silbersky kör med taktiken att idiotförklara dig, för att få dig fri!

”Är man skyldig ska man ha Silbersky”

du drar alltså en slutsats om att han skulle vara narcissist hmm okej du känner inte ens denna människa, det finns inte i din värld att en av tjejerna skulle kunna ljuga för att få medlidande och uppmärksamhet eller för att det ska påverka domen för hennes bättre? bara undrar, de e mycket press på en i ett förhör och tar på en att sitta i häktet
Citera
2018-11-22, 17:56
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Sluta försök komma undan genom att säga att du bara sammanställer. Jag bidrar fullt med att leverera sanningar istället för falska påståenden som du gör, som göms bakom ett litet frågetecken, inte så man blir oskyldig till sitt agerande baserat på det.

Kvinnan som du påstår (eftersom du sammanställer listor, din uppgift att kolla källor) läser tandläkarprogrammet tycks inte läsa det enligt den information som finns, bevisen jag lägger fram är att hon inte använt sig av hp-resultatet för någon utbildning då tandhygienist knappat kräver 1.8 och inte den vidarutbildningen heller som hon gick VT18. Varför gå en vidarutbildning på två terminer om man ändå ska köpa sig till en plats på TL-programmet? Speciellt eftersom det institut som hon läste vid i våras applicerar Alternativt Urval till Tandläkare som inte heller kräver 1.8.

Eftersom du inte ens fattar efter förklaring vad mitt inlägg (sammanfattningen) gick ut på eller hur den framställdes så är det ingen idé att diskutera saken vidare med dig.

Du bringar f.ö. knappast någon "sanning" till tråden, utan du liknar snarare en jobbig white knight som är ute och cyklar i sina skriverier. Det skulle inte förvåna mig om du är själv med i FUP:en på något sätt
Citera
2018-11-22, 17:56
Medlem
Någon som vet vem den här Karin Eriksson är som beställt 1,1 på högskoleprovet?
Citera
2018-11-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handels12kurre
Vet nån om hon har blivit utslängd?

Vet inte med säkerhet men jag tror nog det.
Varför skulle skolan låta henne gå kvar efter att hon blivit uthängd här? KI:s rykte är redan lite skakigt nu så dem lägger väl tid på att kasta ut fuskare hoppas man.
Citera
2018-11-22, 17:58
Medlem
Vet någon om Sh*nya *bdulla och n*na yav*ri blivit avskrivna från läkarlinjen vid Göteborgs universitet?
Citera
2018-11-22, 17:58
Bannlyst
Btw, har för mig jag läste att någon som jobbade i posten öppnade ett av brödernas paket för 90,000 eftersom hen fattade misstanke, och det visade sig vara en chokladkaka? det är ju jätte olagligt för en butiksbiträde att göra det på eget bevåg.

Hoppas dem stämmer skiten ur personen i fråga, bara för att!
Inte för idiot brödernas skull utan av den enkla anledningen att det inte känns bra att obehöriga snokar i ens saker. Någon som har en input angående detta?
Citera
2018-11-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Vet någon om Sh*nya *bdulla och n*na yav*ri blivit avskrivna från läkarlinjen vid Göteborgs universitet?

Vilka terminer går de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in