Citat:
Ursprungligen postat av
alienfin
Spekulerar precis som dig eller har du fått mer insiderinfo? Kommer inte att svara dig mer så besvära dig inte med onödiga inlägg till mig iaf,annars kan du få lägga in dina meningslösa och diffusa frågor bäst du vill men jag kommer inte att lägga mer energi på dig. Ha det

Du klarar inte av frågorna helt enkelt. Cevahir historien börjar bli anmärkningsvärd, vilket du givetvis förstår. Men du försöker med härskarteknik och påstående tagna ur luften mörka det. Du skriver att det är glasklart, då är det rimligt att undra varför det är det. Ett officiellt uttalande från anoto hade inneburit att det varit glasklart. Det hade väl varit rimligt att anoto hade underättat marknaden om förutsättningarna kring ordern har förändrats.
Frågorna är inte diffusa, dina svar är däremot. Jag förstår att du genom härskarteknik nu försöker komma undan från att svara på frågor, men det är rimligt att du får dessa med tanke på din höga svansföring.
Du säger att du inte rekommenderar folk att köpa aktier i anoto men det är ju det du försöker göra genom dina inlägg som förutspår hög avkastning och som saknar någon som helst kritik mot anoto. Inlägg du postat med samma inställning i många år nu. Därför är det viktigt att bemöta dessa så att folk inte går på vad som jag uppfattar är lurendrejeri.