Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Håller med dig , killar av idag kan inte välja bort kvinnor med barn , om de vill ha barn kan de fråga kvinnan om hon kan tänka sig skaffa ett till barn.
Fast även då räcker inte kvinnor till eftersom det finns fler män.
Men låt oss koncentrera oss på det positiva och hoppas att några män kan hitta en kvinna med barn och skapa en relation.
Det finns ett annat hinder och det är att många män inte kan anta en personlighet som kvinnor gillar ,så kvinnor tycker inte de får någon vinst av många mäns personlighet , så dessa måste träna upp sig på något sätt.
En egenskap som de bör träna på är att se det positiva i kvinnor alltså man hänger inte upp sig på allt negativt som man kan hitta,en det ena en det andra. Jag tror att kärlek mycket handlar om att man kan bortse från det negativa hos en person. (Nu ska man inte älska en ond person , utan man ska från början hitta en god.) En del får helt enkelt ändra sin logik lite för att kunna leva med en kvinna.
Det där med positivt går jag efter, jag skulle aldrig träffa en kille som bara såg fel i mej och hatar kvinnor, man vill inte ha en vresig kille heller.
Sen är väl ett stort problem att många män och kvinnor är överviktiga och att få tänder på det, sen kommunicerar de inte i verkligheten, killar vill ragga fegt, liksom bli kompis med tjejen först, då blir han ju friendzonad.
Sen söker män och kvinnor olika saker, därför blir det enklare för gaymänniskor, lesbiska får flickvänner och gay får knulla hur mycket de vill.
Det är inte många kvinnor som vill träffa en kille bara för han vill ligga med så många som möjligt, vara hans hora en kväll.
Tjejer känner sig för det mesta utnyttjade och lurade om killen bara vill ligga. Att de inte är värda mer än skiten under hans skor, då är de hellre ensamma och söker tills de finner någon de anser vettig.
Killar här som klagar på att de inte får knulla och vill att bordeller ska vara lagligt, vill ha det för att de ska kunna få knulla med många olika snygga tjejer de valt ut.
Om det däremot bara skulle handla om sex att de bokar tid och får vemsomhelst, typ som när man bokar tid till doktorn, de kanske får 150 kilos tunga Agda som jobbar efter pensionen och har 5 barn och 15 barnbarn, ja då skulle de nog inte vilja knulla. Så det handlar inte om sex, det handlar om att de vill kunna välja tjejer långt över sin liga.
Själv personligen märker jag inte alls av att killar har så mycket problem i verkliga livet med brist på kvinnor, det är endast invandrare som raggar på mej och någon badboy som tar kontakt och pratar men inte riktigt raggar.
Sen har man blivit tafsad på av svenska män, det är de enda kontaktförsöken de gör.