Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Att det ingår i planen att avveckla centralbankssystemet har jag argumenterat för tidigare i tråden. För att en avveckling skall lyckas och förbli hållbar i längden måste Deep State's möjlighet att försvara systemet först elimineras.
JFK, Gaddafi, Hitler mm gjorde det i fel ordning; dom utmanade centralbankssystemet utan att först ta itu med Deep State.
Har du sett videon som Q länkat till vid några tillfällen, bl a i #1883 (första videon)?
Trumpadministrationen vet vad som behöver göras.
intressant faktiskt har ej tänkt på det innan..
men även efter dem gjort det anser jag att dem borde beslagta överflödiga tillgångar för att stabilisera..
folk som sitter på 8 slott kan nöja sig med 1 tex för dem antagligen bidragit till samhället dem tvingats på bara liksom.. om dem kan bevisa vilka som tjänat pengar på att äga federal reserve tex ska man fan straffa dem o ta allt och bestraffa dem med kommunism.. värre straff om man kan bevisa vad dem utöver det hållt på med..lyckas trump ska han behålla hela sin förmögenhet och position och ta ut lön för sin position tycker jag med som han tydligen idag inte gör
sen när det gäller statsskulden typ.. ta bort den helt bara, även ta bort kravet på andra länder som är skyldiga dem om dem gör samma sak.. samt backa alla valutor av guld/silver igen så man tar bort den kraschande fiat valutan.. vad säger du om detta?