Citat:
Ursprungligen postat av
UglySeabear
Så, Kaj är oskyldig och Lovisa med A i efternamnet likaså, båda uthängda här av XxDrag0N-Sl4y3RxX trots att de inte har gjort något fel.
Hoppas du är stolt över dig själv XxDrag0N-Sl4y3RxX. Du horade runt här och sög åt dig uppmärksamheten som en liten fjortis samtidigt som du har försäkrat dig om att två oskyldiga personer kommer dyka upp i googlesökningar resten av livet. Du äcklar mig lika mycket som fuskarna, usch!
Om du har någon skam alls i kroppen så rapporterar du varenda jävla inlägg där deras namn finns med och skriver en utförlig förklaring till varför de ska tas bort eller editeras.
Till och börja med är nog kaj skyldig till medhjälp. Han har med stor sannolikhet skrivit proven åt dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hamnkaka
Är det du som har dyslexi, eller? Han skrev klart och tydligt att han var nyfiken på vad det handlade om och mailade lite tillbaka för att veta mer. När han sedan (möjligtvis) sade att han hade dyslexi kanske de slutade svara på honom. Men allt handlade bara om ren nyfikenhet. Jag hade gjort exakt likadant i hopp om att få reda på vilka det är som ligger bakom.
Så du har aldrig tänkt att kaj kanske ljuger? Han har ju inte fuskat (vilket inte är diskussionen, hoppas jag iaf). Men han besitter kunskapen att skriva själva provet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hamnkaka
K*j är oskyldig. Tror att HP-Hjälpen har betydligt många fler som vill arbeta för dem som mailade tillbaka.. som INTE har dyslexi. Jag hade inte lagt ner pengar på en klient med dyslexi i alla fall. Trots att han fått 2.0. Dessutom är dyslexiproven på förlängd skrivtid - och vad jag har sett så har gärningsmännen endast provschemat för ordinarie skrivtid på 55 min per provpass, vilket innebär att en provskrivare som fått 2.0 på ett dyslexiprov kan prestera sämre på 25 minuters kortare skrivtid.
Dyslexi är inte så farligt ändå. Om man har 25 min kortare har man 25/80 =0,3125 d.v.s ca 31% kortare tid. Anta att han svarar på alla frågor i sista minuten, så lär han svara på de resterande 69% som motsvarar 40*0,69 = 28 frågor. Detta är alltså hans SNITT och inte vad han lyckas med varje gång. Sen vet vi att han är duktigt vilket gör att hans svar bör lika på 95-100% säkerhet. Dessutom förlitar de inte sig på bara en provskrivare utan flera stycken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrikaan2
Så länge de sitter kvar på deras utbildningar så tror jag inte fuskarna bryr sig ärligt talat.
Så är det nog.