Citat:
Ursprungligen postat av
Persetan
Var ett ödesval nyligen, jag röstade för SD, medan dina svenskar i absolut majoritet röstade för fortsatt flyktingpolitik. Jubelidioter tror att dina svenskar kommer ändras. Ni är fast med ointegrerbara muslimerna som förökar sig som råttor och är kravlösa.
Dom flesta har tydligt visat bland ditt folk i senaste ödesvalet att dom är idioter. Men du kan fortsätta leva i förnekelse.
Jag tror att tabut mot att rösta på SD är så starkt att många människor helt enkelt inte vågar göra det.
Men jag blev lite uppmuntrad av den senaste opinionsundersökningen från Aftonbladet. Artikeln har sen dess blivit låst, men jag är rätt säker på siffrorna. M och KD hade ökat, och C och L hade minskat! SD hade minskat marginellt, men låg fortfarande över sitt valresultat.
Jag tolkar det som att många svenskar vill ha en SD-liknande politik även om de inte törs rösta på SD. Då är M och KD lämpliga alternativ. Det var ju mycket uppmuntrande att C och L hade minskat i Aftonbladets opinionsundersökning, för det tyder på att en betydande majoritet av svenska folket inte är förtjusta i Lööfs och Björklunds maktanspråk och deras nästan hysteriska avståndstagande från SD.
Det är detta som är förändringen i Sverige, att vanligt folk inte längre tänker som MSM vill att de ska tänka.
Jag har funderat mycket på vad som skulle hända ifall politikerna skulle komma på något sätt att ställa svenska folket helt offside och driva sin politik tvärt emot väljarnas önskemål. Tänk er en regering bestående av S, C, L, MP och V, där Annie Lööf är statsminister och Stefan Löfven är hennes lydiga knähund.
Tänk er att en sådan regering skulle ta bort alla hinder för migration och släppa in alla som vill komma hit, samtidigt som man sänkte lönerna för vanliga svenskar, höjde hyrorna, tog bort lånesubventionerna och tvingade alla att betala fullt pris på vårdcentralen och på sjukhuset - och tro mig, det skulle inte kosta 120 kronor per besök. Tänk er att politikerna förklarade att det var "nödvändigt" att göra den sortens "justeringar" därför att Sverige "ju är ett invandrarland" och därför det svenska samhället "måste anpassas till de krav som migrationen ställer".
Antag, kort sagt, att minst 80% av svenskarna skulle tvingas bli fattigare för att Sverige i gengäld skulle kunna ta emot ännu många fler invandrare, "därför att detta är det rätta att göra enligt FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna".
Och antag att ett stort antal svenskar skulle bli riktigt förbannade. Men antag att S+C+L+MP+V skulle hålla ihop och genomdriva den här politiken.
Och antag, när 2022 närmade sig, att S+C+L+MP+V skulle fatta ett majoritetsbeslut om att det var lämpligt att ställa in det kommande riksdagsvalet. Därför att den sittande koalitionsregeringen i god ordning hade fattat beslutet att de själva var en så bra koalitionsregering att det var bäst för hela Sverige att de själva fick fortsätta att regera.
Ibland, när jag känner att avståndet mellan politiker och majoriteten av väljarna är alltför stort, då får jag såna mörka tankar om att våra PK-politiker, påhejade av MSM, helst av allt skulle vilja avskaffa demokratin i Sverige och avskaffa riksdagsvalen.
Jag anser att våra politiker och våra etablerade massmedier fortfarande har samma inställning som förr i migrationsfrågan (och i tiggerifrågan). Det är allmänhetens uppfattning som har förändrats.
Låt oss se vem som vinner, politikerna och MSM eller det svenska folket.