Citat:
Alwaysright och XxDrag0N-Sl4y3RxX och alla losers som inte har liv och sitter och skriver listorna, Jag föreställer mig feta äckliga whitetrash nobodys som inte har nåt liv bakom dessa namn och istället sitter o skriver sånna listor. Visst gjorde de nåt omorlisk men de är fan inte mördare eller pedofiler. Ni är fan inte bättre människor. Karma is a bitch och hoppas ni råkar ut för sånt nån gång i framtiden.
Jag känner en av dessa fuskarna mkt väl. (vill ej säga vem det är) Visst gjorde hen fel men ni vet ej vad denna person har gått igenom i sitt liv och vad som gjorde att denna person har fallit för denhär handlingen. Personen har kämpat i flera år med att komma in på sin drömutbildning på hederligt sätt men misslyckades men när denna väl har kommit in så har den kämpat och klarat utbildningen galant. Hela denna system med högskoleprovet är skit, den bör avskaffas och istället utforma antagningsprov för varje program. Vad ska man göra med matte t.ex om man ska bli jurist eller socionom?
HP tar varken hänsyn till personers erfarenheter, egenskaper eller passion för den utbildning hen söker till.
Jag känner en av dessa fuskarna mkt väl. (vill ej säga vem det är) Visst gjorde hen fel men ni vet ej vad denna person har gått igenom i sitt liv och vad som gjorde att denna person har fallit för denhär handlingen. Personen har kämpat i flera år med att komma in på sin drömutbildning på hederligt sätt men misslyckades men när denna väl har kommit in så har den kämpat och klarat utbildningen galant. Hela denna system med högskoleprovet är skit, den bör avskaffas och istället utforma antagningsprov för varje program. Vad ska man göra med matte t.ex om man ska bli jurist eller socionom?
HP tar varken hänsyn till personers erfarenheter, egenskaper eller passion för den utbildning hen söker till.
Folk som fuskar klarar sig sämre i genomsnitt trots att alla på fb anekdotiskt känner en fuskare som är bäst i klassen. Detta blir en kostnad för samhället.
Folk som fuskar tar platser från folk som förtjänar dom bättre, detta är omoraliskt.
Det går inte att försvara på individnivå, det går inte att försvara på samhällsnivå.
Fuskare förtjänar att doppas i skit dagligen.