Citat:
Ursprungligen postat av
diva59
Jag blir inte klok på den här terapeuten. Hon säger att hon träffade Johan första gången 170209 i Fagersta. Har hon haft egen praktik där, eller? Hittar inga sådana uppgifter på nätet iaf. Inte kan hon väl tagit Johan till FagerstaHälsan AB (som Secotools är anslutna till för företagshälsovård) om nu brodern haft henne som terapeut genom sitt jobb? Ser att hon har ett företagsengagemang i Söderbärke, där brodern bor. Nu ska väl tråden iofs inte handla om henne men kan inte låta bli att lägga in ytterligare ett uttalande av henne:
M*onicas teori för det som hänt var att det varit flera skadade människor som träffats och en social och psykiatrisk verksamhet som inte fungerar. M tillade att på en annan plats hade detta inte hänt.
Jag menar, vad har hon för koll på soc och psykiatrin i Fagersta? Hon säger att soc varit inblandade ang ungdomarna som han umgicks med. Är det något Johan sagt eller har hon gjort orosanmälan?
Nej, det kan jag knappast tro.
Såg hon verkar stå i flera företag, jag antar det är hon.
https://www.solidinfo.se/person/Monika_Viola_Westman/e53ba35e6786e0d39982d48e258aaecf
Samma åsikter som om AF egentligen? Där är det missbrukare som skulle förstöra honom...
Det som stör mig är att hon genomgående blundar för
hans kapacitet att ställa till det och likaväl vara delaktig/skyldig om det så är langning eller relationer, letar fel i omgivningen. Har faktiskt aldrig sett en så konstig approach. Herre gud, hon göder ju narcissism och offerroller..
"om det funnits nån i Fagersta som arbetade som Monica så hade de kunnat gå upp till den här personen så att den på plats hade kunnat jobba med Johan, men nu fanns inte det alternativet."