Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Det här är ju bara trams, hur kunde någon tro på detta från första början? Låter mer som att man 'ville' att det skulle vara sant mer än att det faktiskt låg någonting i det hela.
Ja, jag tycker också det låter som fullständig galenskap att avliva folk genom att lura in dom i duschar för avlusning i industriell skala (ironi).
Och lite annat...
Jag tycker den viktigare frågan är - om Q narrative stämmer (vilket jag inte tror) kommer Trump bli den gloriösa president som Q får oss att tro.
Svaret på det måste vara tveklöst nej, han har INTE visat de kvaliteter som Q narrativet tillskriver honom.
Det blir bara mer av samma sk1t.
Det är ju här det blir knasigt, Q followers accepterar vad som helst så länge det kommer från Q och är Trump. Jag tror inte vi är där ännu men ormen har ju ventilerat att Trump skulle kunna spåra ur fullständigt och skaffa mustash, "the road to hell is paved with good intentions". tänker här franska revolutionen eller tidigt 30-tal i tyskland...
Det finns ju tom. de i denna tråd som hävdar att Soros tillhör Den Goda Sidan eftersom Q punktmarkerat honom. Allt blir svart eller vitt, och det är verkligen inte svart eller vitt.