Citat:
Ursprungligen postat av
Bennybrandslang
Ha ha ha, det var nog det roligaste infantila inlägget på länge. Råkade du höra mammas nya kille säga det vid middan?
Vilket snack menar du? Att tjata om det står 1-0 till någon?
Jag ser skitungarnas boenden dagligen, jag ser att det inte lyser. Dom gömmer sig, fakta!
Jag drar inte valser om horder av albaner eller att hattarna ligger bakom allt. Det är skitrykten utan substans.
Vad tillförde du tråden sade du? Lukten av somalie på Komettorget?
Oj visste inte att du så känslig...
Och jag är inte somalier från komettorget .
Kom till komettorget och säg exakt va du skrev till en somalier
Hundra procent att aldrig skulle våga .jag har inget imot Att du suger av HA kukar och jag har aldrig tvekat på att HA kommer att ge igen .men vad är fakta är fakta just nu har killarna från Mölnlycke ändå skickat iväg några till sjukhus .Och det återstår att se hur HA hanterar detta .Och det är inte lätt att få tag i dessa killar från Mölnlycke dom är inte så lätta att få tag i .Och vi ska inte glömma sist HA medlem åkte på spö i Göteborg om jag inte minns fel så vad det killar från orten .och det glömdes det allt .HA är affärs killar jämfört med dessa killar man har mer att förlora än att vinna .Men just denna händelsen kommer inte HA att släppa det i svårt att lista ut men hur man gör det och när återstår att se .......
Men du Bennybannan sluta vissa känslor och sug kuk istället