2018-11-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Jasså du det tro du. Jag kan slå vad om att det inte är så i detta fallet.

Att Du vill förlöjliga dom är patetiskt. Du förlöjliga HA mer där HA fick pisk av dom och där HA ska behöva mäta sina krafter mot ett sådant pissluffar gäng som du påstår.

Va bara tyst allt du förlöjligar dom med förlöjligar du HA mer.
Tills HA har vågat sig ut och gjort något åt saken och sluta komma med bortförklaringar så är Din pojkvän RAFFA i samma nivå som HA.

Han RAFFA fick pisk av HA 0-1 till HA
HA fick pisk och byxorna nerdragna av 435 😩 0-1 till 435

Eller nu ska jag fråga dig och vill gärna se hur ärlig du är.

Hur mycket står det eller vem leder mellan

HA och 435 😁😁

Skäms nej nej fråga HA om dom skäms då dom fick byxorna ner dragna av ett motstånd som kallas pajasar, små pojkar och narkomaner.

Fråga dom det så ska du få se hur mycket stryk du kommer få av dom för att dom skäms tillräkligt o behöver inte höra det mer av en sån tönt som dig.

Hur ska HA kunna ge igen när dina idoler i postnummergänget gömmer sig i sina pojkrum? Du är patetisk. Fått förmycket stryk i ditt liv din tönt? Kom tillbaka när dina idoler vågar visa sig ute. Dom är inget snnst än fega små töntar. Riktiga grabbar hade inte gått under jorden. Tönt.
Citera
2018-11-19, 22:16
Medlem
Herregud vilka nötter som kommenterar här. Ifal man vet nåt om MC-världen så är det ok att kommenterar. Blattar som inte vet ett skit hur den världen fungerar är loosers. Inte konstigt att ni har lägre IQ än oss i väst
Citera
2018-11-19, 22:18
Medlem
killerboots avatar
Skjutning i göteborg västra frölunda

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...astra-frolunda
Citera
2018-11-19, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot

Aa du tänker väl påstå att d e dina idoler HA som har hämnats nu... hahahha
Citera
2018-11-19, 22:48
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot

Nu är jag inte insatt i gbg så extremt mkt men var inte det precis ett mord där för nån dag sen. Biskop. Tänker att det är isf är mer kopplat till det?
Citera
2018-11-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Nu är jag inte insatt i gbg så extremt mkt men var inte det precis ett mord där för nån dag sen. Biskop. Tänker att det är isf är mer kopplat till det?

Det finns redan en stor konflikt i Frölunda/Tynnered området, så varför skulle en skjutning per automatik vara kopplad till detta ärendet. Samma sak gäller Biskop-mordet.

Det är väl redan klarlagt att HA "måste kontra snyggt" och "ligga lågt ett tag då varenda människa med koppling till den röd / vita sfären" har grov span 24/7?

De bara fortsätter skämma ut sig
Citera
2018-11-19, 23:18
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Det finns redan en stor konflikt i Frölunda/Tynnered området, så varför skulle en skjutning per automatik vara kopplad till detta ärendet. Samma sak gäller Biskop-mordet.

Det är väl redan klarlagt att HA "måste kontra snyggt" och "ligga lågt ett tag då varenda människa med koppling till den röd / vita sfären" har grov span 24/7?

Kanske finns hittelön/belöning men vad vet jag
Citera
2018-11-20, 01:34
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo

Fast om du läser igen (rätt) så ser du att jag inte inte syftade på en koppling till ha skjutningen, utan tvärtom
Citera
2018-11-20, 05:32
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Ha ha ha, det var nog det roligaste infantila inlägget på länge. Råkade du höra mammas nya kille säga det vid middan?

Vilket snack menar du? Att tjata om det står 1-0 till någon?

Jag ser skitungarnas boenden dagligen, jag ser att det inte lyser. Dom gömmer sig, fakta!

Jag drar inte valser om horder av albaner eller att hattarna ligger bakom allt. Det är skitrykten utan substans.

Vad tillförde du tråden sade du? Lukten av somalie på Komettorget?

Oj visste inte att du så känslig...
Och jag är inte somalier från komettorget .
Kom till komettorget och säg exakt va du skrev till en somalier
Hundra procent att aldrig skulle våga .jag har inget imot Att du suger av HA kukar och jag har aldrig tvekat på att HA kommer att ge igen .men vad är fakta är fakta just nu har killarna från Mölnlycke ändå skickat iväg några till sjukhus .Och det återstår att se hur HA hanterar detta .Och det är inte lätt att få tag i dessa killar från Mölnlycke dom är inte så lätta att få tag i .Och vi ska inte glömma sist HA medlem åkte på spö i Göteborg om jag inte minns fel så vad det killar från orten .och det glömdes det allt .HA är affärs killar jämfört med dessa killar man har mer att förlora än att vinna .Men just denna händelsen kommer inte HA att släppa det i svårt att lista ut men hur man gör det och när återstår att se .......

Men du Bennybannan sluta vissa känslor och sug kuk istället
Citera
2018-11-20, 11:33
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Oj visste inte att du så känslig...
Och jag är inte somalier från komettorget .
Kom till komettorget och säg exakt va du skrev till en somalier
Hundra procent att aldrig skulle våga .jag har inget imot Att du suger av HA kukar och jag har aldrig tvekat på att HA kommer att ge igen .men vad är fakta är fakta just nu har killarna från Mölnlycke ändå skickat iväg några till sjukhus .Och det återstår att se hur HA hanterar detta .Och det är inte lätt att få tag i dessa killar från Mölnlycke dom är inte så lätta att få tag i .Och vi ska inte glömma sist HA medlem åkte på spö i Göteborg om jag inte minns fel så vad det killar från orten .och det glömdes det allt .HA är affärs killar jämfört med dessa killar man har mer att förlora än att vinna .Men just denna händelsen kommer inte HA att släppa det i svårt att lista ut men hur man gör det och när återstår att se .......

Men du Bennybannan sluta vissa känslor och sug kuk istället

Som avdankad buse kan jag säga att HA kommer be 435 att betala en summa.
435 kommer såklart göra detta och sedan kommer allt vara glömt.
Citera
2018-11-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Exakt så kommer det bli. Diskret och Lugnt och bortom Medias blickar.
Citera
2018-11-20, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Absolut inte. En ”rimlig” summa för en sån här allvarlig sak är långt över en miljon kronor. Det kommer aldrig mölnlycke-killarna betala. Eller vad tror du att HA ska säga: ge oss 100 tusen så glömmer vi det?
Detta är något alla HA groupies kommer intala sig själva här inne, för att bortförklara varför ej hämnden kommer. ”Dom har blivit tvingade att betala”
Senast redigerad av hanesbrur 2018-11-20 kl. 13:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in