Citat:
Ursprungligen postat av
Axanthic
För en gångs skull? Utan att ha kollat så är jag rätt säker på att vinst/förlust mellan FBK - VLH är ganska 50/50, sett över de senaste säsongerna. Hybris much?
Jag är en sån där som glider in på alla lags forum och skummar igenom, oavsett vinst eller förlust och det är ofta ganska underhållande läsning.
Samma supportrar som skriver på forumen ska alltså helt plötsligt bli objektiva när dem istället skriver här. Den tesen ger jag inte mycket för. Det är gnäll på domarna från precis alla läger, i nästan alla matcher, det hör till. Var just det som var poängen med första inlägget.
Bara för det behöver vi väl inte göra det. Klart man kan vara besviken på sitt lag. Man kan klart påpeka att en domare gör fel. Men man vinner inte eller förlorar på det. Är väl laget som förlorar. Inte domarn. För att kalla sig en anrik förening beter ni extremt illa. Inte ofta Tex växjö fans eller HV fans gnäller på domarn. Men saik/FBK fans tar upp det efter så gott som varje match.
Precis om ni inte kan spela utan donarnas hjälp.
Relevant att diskutera det på en högre nivå. Tex förra året då vi dominerade, ägde mycket puck och ändå stor skillnad i BP/PP mot många dåliga lag.
Igår tex fick ni 3 raka pp inom 14 men som alltid jämnar det ut sig.
Kan vi ha en bra diskussioner om domarna spy galla över folk kan ni väl göra i er eget forum. Men främst från FBK fans så är alla horor,idioter eller filmare. Känns som FBK har lite att jobba innan vi kan ta en vettigt snack.