2018-11-16, 14:43
Medlem
Spanienresa

Vad är det för "arbetsresa" till Spanien som Peter och Christina gjorde när de bilade neråt. Notan för denna resa gick på över 100 000. Vad är det för en arbetsresa? Peter och Christina talar inte Engelska och än mindre Spanska.

Vilka spanjorer har de träffat som är så viktiga för SD Stockholm Stad och varför bokade de lyxhotell??

SD I STADSHUSET FICK BEKOSTA DETTA DVS SKATTEPENGAR!!!!!!!!
Citera
2018-11-16, 22:09
Medlem
Rövarbandet i Stadshuset gillar att sko sig.

Om de inte avlönar sig själva på konstiga sätt med förfalskade protokoll som godkänner konstiga anställningar, så bränner de gärna skattemedel på onödig lyx.

Kod:
https://unv.is/dn.se/sthlm/sverigedemokraternas-konferens-dyrast-for-skattebetalarna

...av någon skum anledning fungerar inte länken om den läggs in som en vanlig Webblänk??
Citera
2018-11-17, 15:53
Medlem
För att förstå vad person den där Peter Wallmark är så är artikeln (se länk nedan) väl beskrivande.

Att han får sitta kvar utan att partiledningen gör något är anmärkningsvärt. Att ge honom och hans fru ensam kontroll över kassorna i Stockholm Stad, utan insyn utifrån, är som att be om att han ska ta pengar och sko sig själv. Att ge Peter och Christina positioner är direkt att bana väg för korruption.

Kod:
https://folketsnyheter.net/2018/09/07/sd-toppnamn-lurade-hantverkare-pa-lon-flera-fuskbyggen-och-saltade-fakturor/

Länkar verkar inte bli klickbara när jag postar dom så det får bli till att kopiera och klistra in i webbläsaren för de som orkar/vill läsa...
Citera
2018-11-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HildegardLarsson
Christina var högst upp på riksdagslistan enligt valberedningens förslag (Johan Tireland, Jacob Hagnell och Findel Madison). Detta godkände inte majoriteten i distriktsstyrelsen, varken David Lång, Madeleine Eriksson, Jakob Eriksson, Jenny Ribsskog eller Dan Kareliusson.

Christina var alltså före Henrik Vinge, Linus Bylund mfl.

När majoriteten i styrelsen underkände valberedningen (Wallmarks egna valberedning) så blev Peter Wallmark och Linnea Vinge fly förbannade. De skrek, gormade och fräste så att saliven sprutade. Linnea Vinge rusade därifrån röd i ansiktet.

Linnea Vinge var även hon med på valberedningens topplista till Riksdagen.

Linnea Vinge har ADHD och Borderline.

Hon har även varit fysisk mot andra partikamrater.
Senast redigerad av Onsdagsmorgonen 2018-11-18 kl. 12:41.
Citera
2018-11-18, 12:42
Medlem
Felix Byström är grym! Förstår inte riktigt hatet mot honom i denna tråd.
Citera
2018-11-18, 18:18
Medlem
Det är nu länge sedan jag skrev på Flashback. Någon gång ibland kastar jag en flyktig blick på inläggen men de väcker sällan intresse att läsa. I varje fall inte i denna tråden.

Påståenden att gamla gubbar skulle sexuellt interakterat med unga blondiner eller gråhåriga farmödrar kan inte ens kallas fantasifullt. Likaså är påståendet att olika figurer i SD suttit i röda soffor och kissat totalt utan verklighetsförankring.
Lögner och smutskastning måste åtminstone ha någon liten gnutta trovärdighet, eller ha kunnat inträffa. Det saknar dessa banala texter.
Sådana texter kan man knappast ens förväntas hitta bland klottret på toaletten på en skola för mellanstadiet. Det svindlar för ögonen när man försöker föreställa sig vilka hjärnor som varit involverade i dessa litterära ansträngningar.
Även om det fanns någon sanning i dessa påståenden vore de totalt ointressanta. Det tycks vara ett mål i sig att undvika de väsentliga frågorna och analys av dem.

Hur kan det komma sig att den dysfunktionella situationen i Stockholm uppstått ?
Finns det någon speciell person eller personer som orsakat denna situation? och
Finns det något som kan göras för att ta sig ut denna kvicksand som allt och alla sjunker ned i och fastnar?

Jag tror inte att det finns några entydiga och tydliga svar, men alla i denna tråd är inte byfånar, så med lite fokus skulle det nog gå att föra en intelligent, eller i varje fall en vettig diskussion om, - om vad som borde göras, och om det möjligen är möjligt.
Citera
2018-11-18, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onsdagsmorgonen
Felix Byström är grym! Förstår inte riktigt hatet mot honom i denna tråd.
Karriärist med samma bedrägliga cuckiga smygbögiga uppsyn som alla andra ungsvenska vider. Ganska osäker som person är mitt intryck. Hur många gånger har han fått sparken av Wallerstein vid det här laget?

Citat:

Detta är Expo-falangens och Karlssons strategi ju: hitta misslyckade individer som knappast kan få jobb i ens en korvmoj och blir helt beroende av S(D)ekten. Sådana är även bra knulldockor om det handlar om pigor. Framgångsrika människor mobbar man ut och de som blir kvar knivar förstås varandra i ryggen så fort deras enda inkomst hotas.

ADHD är också ett bra sätt att få pillertrilla och vara hög på jobbet och kåt i sängen påstår en del.
Citera
2018-11-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflektoren
Det är nu länge sedan jag skrev på Flashback. Någon gång ibland kastar jag en flyktig blick på inläggen men de väcker sällan intresse att läsa. I varje fall inte i denna tråden.

Påståenden att gamla gubbar skulle sexuellt interakterat med unga blondiner eller gråhåriga farmödrar kan inte ens kallas fantasifullt. Likaså är påståendet att olika figurer i SD suttit i röda soffor och kissat totalt utan verklighetsförankring.
Lögner och smutskastning måste åtminstone ha någon liten gnutta trovärdighet, eller ha kunnat inträffa. Det saknar dessa banala texter.
Sådana texter kan man knappast ens förväntas hitta bland klottret på toaletten på en skola för mellanstadiet. Det svindlar för ögonen när man försöker föreställa sig vilka hjärnor som varit involverade i dessa litterära ansträngningar.
Även om det fanns någon sanning i dessa påståenden vore de totalt ointressanta. Det tycks vara ett mål i sig att undvika de väsentliga frågorna och analys av dem.

Hur kan det komma sig att den dysfunktionella situationen i Stockholm uppstått ?
Finns det någon speciell person eller personer som orsakat denna situation? och
Finns det något som kan göras för att ta sig ut denna kvicksand som allt och alla sjunker ned i och fastnar?

Jag tror inte att det finns några entydiga och tydliga svar, men alla i denna tråd är inte byfånar, så med lite fokus skulle det nog gå att föra en intelligent, eller i varje fall en vettig diskussion om, - om vad som borde göras, och om det möjligen är möjligt.
Tycker också att man kan skita i Kristina Wallmarks morsa men det är ju klart att en del blir förbannade när en populär och hårt arbetande äldre kvinna blir förtalad så nedrigt som gjorts här.

Läs vad jag skriver ovanför. I S(D)ekten vill man ha folk som inte har något annat liv än SD. Sedan har S(D)ekten en "kommunikationsplan" som säger att man inte får kritisera sekten öppet. Dessa konversationer måste därför utbytas anonymt. Även deras egna drängar och pigor bryter fullt medvetet mot detta när det passar och det är allmänt känt. Alla inklusive allra högsta ledarna i SD är fullt medvetna och godkänner gärna anonyma karaktärsmord på partikamrater som hotar deras makt inklusive underrättelsearbete med Expo och AFA Dokumentation.
Senast redigerad av Elfenbenstornet 2018-11-18 kl. 18:33.
Citera
2018-11-19, 17:25
Medlem
Citat:

Ja hon attackerade en kille med sina klackskor.
Senast redigerad av HildegardLarsson 2018-11-19 kl. 17:27.
Citera
2018-11-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenbenstornet
Tycker också att man kan skita i Kristina Wallmarks morsa men det är ju klart att en del blir förbannade när en populär och hårt arbetande äldre kvinna blir förtalad så nedrigt som gjorts här.

Det tycker inte jag!

Christinas mamma beter sig väldigt ovärdigt mot medlemmar.
Citera
2018-11-19, 18:29
Medlem
Citat:
Det tycker inte jag!

Christinas mamma beter sig väldigt ovärdigt mot medlemmar.
Syftade på att man blir arg över detta illasinnade kärringskvaller och förtal av Maggi Haglund förstås.

Om Christinas morsa har fnaskat skiter jag faktiskt i eftersom sexköpslagen är feministisk cuckbajs i alla fall. Försörja sig på att knulla vem skulle inte vilja det? Däremot blir jag överraskad för hon var ju inte vacker direkt. Båda ser ut som hästar.

Att mor och dotter liksom alla andra pigor i Expo-Karlssons drängstuga däremot helt och hållet saknar all sorts kompetens utom när det handlar om att leva på bidrag är däremot relevant men inte så överraskande.
Senast redigerad av Elfenbenstornet 2018-11-19 kl. 18:33.
Citera
2018-11-19, 18:35
Medlem
Citat:
Christina kallade en medlem för "judesvin" och sa "vi ska inte ha några araber i vårt parti".
Det skulle man gärna vilja veta vem för det kan garanterat bli grus i maffians motor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in