Citat:
Fokus nu tack!
Frågan är vad är det som tar LW och GM dit bakom planket, inte var dom ev. gökade (vilket jag inte alls vet, så det är en lögn från din sida).
Teorin att GM tar mobilen och springer iväg tror jag inte på. Lite för många parametrar som måste fungera vid dörren, sen finns det tecken på samtal längs gatan. Skulle någon norpat mobilen tror jag det skulle vara mer livat...
Med en stulen mobil, varför runda planket? Känns ologiskt, men i stress är allt ologiska logiskt, så vem vet...
Frågan är vad är det som tar LW och GM dit bakom planket, inte var dom ev. gökade (vilket jag inte alls vet, så det är en lögn från din sida).
Teorin att GM tar mobilen och springer iväg tror jag inte på. Lite för många parametrar som måste fungera vid dörren, sen finns det tecken på samtal längs gatan. Skulle någon norpat mobilen tror jag det skulle vara mer livat...
Med en stulen mobil, varför runda planket? Känns ologiskt, men i stress är allt ologiska logiskt, så vem vet...
Mycket talar för att SD är GM och LW ville inte ha med honom att göra längre. Av de tendenser jag uppfattat om hans personlighet, så är teorin om att han tagit hennes mobil mycket trolig.
Om han inte tagit den hemma hos henne så kan han ha norpat den ungefär där Rättarevägen 9 möter Byalagsgatan. På husen vid Rättarev. 3 och 5 finns det övervåningar och sovrummen finns antagligen på övervåningarna. Det kan alltså finnas flera vittnen som sett eller hört personer på den lilla gatan, vallen och mot fyndplatsen.
Det är kanske som du skrev för länge sen i tråden att GM fäller benen på henne, men att han gör det vid lilla vägen istället för vid FP och sen tar henne släpandes bort mot planket?
Du har berättat att SD personligen sagt att han haft ett sexuellt förhållande med LW. Så du visste att de haft "göka" ihop. ShHolmes och många av oss andra i tråden tror ju att GM är SD, så jag kan förstå hans kommentar.
Förresten, kände du dig inte elak mot HD av att veta att SD haft sex med LW? Har du/ni talat med paret om otroheten något mera efter LW:s död? Känner du till om SD har någon ny han har sex med?