Citat:
Ursprungligen postat av
suzol
Om man pissar postivt för THC (inom vården), försämrar det ens chanser till att få ut något?
Jag skulle snarare vilja påstå att det
eliminerar ens chanser till att få benzo.
Jag blev felaktigt uppfostrad till att ärlighet varar längst och som färsk, korkad gröngöling inom vården för ca 15 år sedan så svarade jag ärligt Ja på frågan om jag någonsin tagit droger. Svarade att Ja jag har rökt hasch i mindre mängder som tonåring som självmedicinering då Atarax & Co. inte hjälpte ett sk*t mot min svåra ångest.
Med det sagt så förstördes mina möjligheter att få någon medicin som fungerar (benzo), för resten av livet.
Nu närmar jag mig sakta men säkert gubbe (40-sträcket) och grubblar dagligen på vilket alternativ jag ska välja mellan att självmedicinera med halv-kassa benzo-kopior varvat med torka, ta mina slantar och flytta till ett benzo-vänligt (U) land i X antal år tills jag står på bar backe, eller lägga mig på rälsen lagom till Julafton..
Vissa länder hävdar att det inte finns några bögar i deras länder, för att regimen skjutit av dom allihopa om det nu stämmer.
Andra länder som Sverige menar att det (nästan) inte finns några patienter som behöver benzo, antagligen för att dom flesta eller väldigt många av dom redan tagit livet av sig.
Hellre fler självmord än fler utskrivna recept på benzo.