Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Nej tyvärr jag vet inget om hennes förhållanden, bara att hon inte hade några när vi umgicks och att hon inte letade. Det behöver inte vara sant, men det var det hon sa.
Det förhållandet hon pratade om, den med den bisexuelle var något eller några år tidigare i tiden, typ 2014-15 kanske.
Relationen med MGl var mest som gamla kompisar, men vad jag fått höra kan det ha varit med "benefits" ibland. Bla blev tydligen coco_c arg på LW under FAD Linköping 2016 pga det. De var också kompisar men han kanske missuppfattade hennes vänlighet, är inte säker där, de kan ha haft ett kortare förhållande.
Jag tror det var
neverhorse som intresserade sig för denne JS efter det att
Trie hade upptäckt underligheter i loggarna vissa datum. När dessa datum kollades upp visade sig att LW badade äventyrsbad med denne JS det datumet. LW's barn var också med och badade ska sägas. Hursomhelst han flyttade lite hastigt till Örebro utan varken jobb eller bostad efter uppbrott från flickvän och arbete.
LW är bekant med JS sedan tidigare. De är geocachare. Det finns ingenting som tyder på att LW ska ha sett JS som annat än en vän, som var ensam i en ny stad.
SJ däremot kan mycket väl ha misstolkat LW's vänlighet. Det är inget ovanligt att män som gillar en speciell kvinna, får för sig att hon känner likadant för honom och minsta leende blir en bekräftelse.
Personligen tror jag att det är så det ligger till mellan SJ och LW.