Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jo det gör det, polisen är i bägge fallen säkra på att de har rätt GM.
Det tror jag med. Jag tror också att många vet att det är han som mördat henne. Hoppas dessa ynkryggar gör det enda rätta och sjunger ut nu!
Tänker som tex att hans beteende efteråt varit annorlunda och avvikande.
HD vet garanterar också men jag tror hon är medberoende och en möjliggörande.
Hon har säkert rollen som omhändertagande ( jobbar i vården), typiskt yrke för medberoende personer. Hennes stora gosse och 3:e barnet hon tog hand om. SD ville bli omhuldad, sedd, få beröm och uppmärksamhet som vilket annat barn vill ha. Han måste ha känt sig kränkt när han blev själv och byggde upp sitt hat.
Farliga människor som verkar vara lugna på ytan men bygger upp något monsterliknande personlighet och till sist exploderar det.
Tror inte han kunde stoppa det när han väl satte igång och kanske upplevde han det som han stod bredvid och såg det hända.
Kanske var han ett kränkt barn och/eller förskjuten av sin mamma.
Jag tror han hade HD som en trygghet som fanns där men inget sexuellt eller flammiande förhållande. Det hittade han på annat håll. En spänningssökare som gillar uppmärksamhet, gränslös men kan inte kontrollera sina känslor och undergrävd ilska.
Varför vet vi inget om hans uppväxt och relationen till päronen? Ingen som läser här som kan skriva lite. Märkligt för att vara på FB.