Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
Det har vi ju sett tidigare att en majoritet av hennes "manliga vänner" har
varit gifta eller levt i ett förhållande.
Mindre risk att någon knackar på ytterdörren med en resväska i näven.
Lättare att manipulera, men möjligen farligare.
Funderar lite på bilderna/videos som SD hotade offentliggöra, det lär
väl knappast vara bilder på LW där hon visslar runt i bostaden
med damsugare å dammvippa i händerna.
Tror knappast att hon skulle skicka bilder till någon som
skrämmer henne eller förtrycker henne.
Nu har jag varken koll på vilka som LW har haft förhållande med eller vilka geocacheskompisar som har varit skilda. Tycker inte att man är säker på det som framkommit i tråden hittills vad som gäller.
En förklaring som har varit uppe i tråden några gånger är att hon har haft många manliga geocachkomisar. Alltså inte sex- eller relations förhållanden med. Personligen lutar jag mer åt detta håll i min tro.
Några personer har nämnt några namn som hon har haft förhållanden med, men uppfattade inte att de var gifta? Eller hade pågående förhållanden?
Jag tror inte att LW levde ett lösaktigt liv, eller hade förhållanden med mest gifta/redan upptagna män. Tror att det skulle ha framkommit tydligare i tråden om så var fallet. Tror att det är svårt att reda ut exakt med vem och på vilken nivå LW hade förhållande med dem. Dessutom tror jag inte att det har med mordet att göra.
Bilderna som SD fått av LW skickades väl säkert i ett skede då hon inte sett någon destruktiv sida hos SD. Det säger sig självt?