2018-11-13, 22:10
Medlem
Kickexs avatar
Citera
2018-11-13, 22:32
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltskitersig
Vill först börja med att säga att jag älskar min fru även fast detta har hänt och jag kan förlåta henne.

Det här har min fru erkänt att hon gjort efter att jag pratat med den andre mannens fru och därigenom fått reda på det mesta utav det:

För ca 1år sedan började hon skriva men en annan man via hemliga meddelanden på messenger.
Ganska snart började dom skriva till varandra om hur snygga dom tyckte att den andre är.
1-2 månader efter det skrev han till min fru om att han hade en sexdröm om henne, han berättade detaljer och dom pratade om hur skönt det nog var. Sedan började även hon berätta om olika sexdrömmar till honom, alltså om hur dom haft sex och om hur skönt det var.
Sådana sexdrömmar har dom sedan delat med sig av till varandra flera gånger i månaden fram till nu då detta kom fram för 2 dagar sedan. Då även pratat om hur det kändes i drömmen, eller skulle kännas.
Dom har under den här tiden även pratat om vilka sexställningar dom tycker är skönast och liknande, bla berättade han att han gillar analsex varefter hon sa att hon inte gillade det och då svarade han typ "synd".
Dom har under den här tiden även sagt saker som att döm önskar att dom träffats innan min fru och han träffade sina respektive, alltså mig. Samt hur mycket som skulle ligga med om dom vore singlar.
Det finns hur mycket detaljer som helst att dela men kan inte skriva allt men ovanstående har hon iaf erkänt.

Här kommer lite detaljer som minst sagt verkar misstänksamma, bägge säger att dom inte legat med varandra, men vad säger ni om det här:

1:
Han berättade om en fantasi att han skulle ta henne över en bilhuv: Ett tag efter det åker min fru åt helt fel håll(flera mil) mot vad hon gjort under flera år, för att gå ut med hunden. Hon åker till en sjö som ligger någon mil från var han bor och hon gör det då hans fru jobbar.

2:
En sexfantasi dom har diskuterat är att han vill ta henne i ett solarium.
Min fru köper "porriga" trosor, något hon aldrig använt innan. Hon använder dom inte hemma utan bara då hon jobbar helg och ska sola dagen efter, tilläggas bör att han alltid jobbar samma helg fast på en annan arbetsplats och dom slutar samtidigt. Dom jobbar natt.
Sola solarium har hon aldrig gjort innan detta.

2:
En fantasi hon berättar till honom är att hon vill bli tagen på sin ena arbetsplats, ett ställe som ligger i samma hus där han jobbar. Efter hon berättat det så kommer han från sin avdelning och går upp till henne två nätter i rad.

Ja, vad ska man säga.

Men som sagt är det hon erkänt hela sanningen kan jag förlåta henne då hon verkar vara ärlig och verkligen ångra sig. Hur ont den än gör nu så älskar jag min fru.

Jag vet vad du är ute efter här. Du vill läsa att det inte alls behöver vara otrohet så du kan fortsätta förneka det för dig själv.

Saken är att det inte spelar någon roll vad vi säger för du kommer ändå inte lyssna på oss så länge det är det mest sanna vi säger. Med andra ord att hon absolut har knullat bakom din rygg. Vad är liksom poängen då?

Ja, jag är 1000% säker på att hon har gjort det och nu är det upp till dig hur du ska ta tag i din stolthet och göra det rätta.

Nu kanske du inte är sån, men jag hade skickat någon för att bryta benen på den fittan som knullat din fru. Aldrig själv! Pga barnen

Sen hade jag planerat hur jag skulle på ett bra sätt lämna frugan utan att barnen lider för mycket.
Citera
2018-11-13, 23:22
Medlem
Citat:
Tänker precis som dig, har sagt till frun att jag "kan" förlåta med tiden, inte att hon är förlåten.
Det jobbigaste just nu är magkänslan att allt inte har kommit fram, det startade då fantasin om solariet kom fram.

Du har antagligen helt rätt att dessa fantasier är prat om vad dom planerade att göra och sedan gjorde men själv tror jag att jag har hamnat i någon typ av förnekelse, fast jag inte riktigt tar det till mig.

Jag vet presis hur det känns, har varit med om två otroheter, men aldrig med barn inblandat,

Det farliga är att förlåta för snabbt, för det är mycket svårt och tar lång tid, och man riskerar att det hela bara blir ett långsamt utdraget avslut där ens egna svartsjuka och bitterhet sakta men säkert förstör,

Jag förstår att du just nu inte vill vara nära henne men samtidigt ingen annan stans heller,

Mitt råd är åk till thailand en månad,
Ta ett blanco lån om du inte har pengarna,

Låt hon ta hand om barnen ,
Citera
2018-11-13, 23:26
Medlem
Knucklehugss avatar
Nä du kan glömma henne och gå vidare. Även om du förlåter henne så kommer dina misstankar att gnaga sönder ditt huvud inom sinom tid. Du kommer att förändras till någon du egentligen inte är, övervakande och paranoid. Jag har varit där i samma situation och tog mig ur, nu flera år efterhand önskade jag att jag kunde bryta tidigare.
Citera
2018-11-14, 00:04
Bannlyst
Vad fan är det med svenska kvinnor idag? Man läser ju att dom är otrogen precis hela tiden :S
Citera
2018-11-14, 00:10
Bannlyst
nej hon åkte ut fortare än hon han packa TS , hände för några år sedan nu inget jag ångrat en sekund !!!
Citera
2018-11-14, 02:30
Medlem
Att hon verkar ångerfull beror bara på att hon skäms över att ha blivit påkommen. Om hon tyckte det var fel så hade hon inte hållt på och knullat honom i ett års tid bakom din rygg.

Hon är en otrogen slampa och det kommer aldrig bli sig likt. Det kommer du att erfara efter en tid. Att du nu känner att du vill och kan förlåta henne beror bara på att du inte vill förlora det du har, det är ju alldeles för skrämmande.

Mitt förslag är att du låtsas förlåta henne och jobbar vidare på förhållandet. Det ger dig tid att flytta tillgångar och ordna saker inför den kommande separationen. När du har ordnat det praktiska inför skilsmässan släpper du bomben och krossar henne.

Hon är INTE värd din omtanke! Slå till hårt och ta allt du kan! Hennes svek är monumentalt och hon förtjänar inget medlidande. Det är hon som har försatt er i den här situationen och hon får ta konsekvenserna. Lyssna inte på hennes äckliga förklaringar om att du på något vis skulle vara skyldig till att hon har varit otrogen.
Citera
2018-11-14, 05:11
Medlem
Citat:
Otrohet definieras inte av fysik kontakt, allt dom sagt till varandra ovan om vad dom skulle vilja göra med varandra samt sexdrömmarna och allt det definierar jag STARKT som otrohet.

Menade att de kanske träffats.
Citera
2018-11-14, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Att hon verkar ångerfull beror bara på att hon skäms över att ha blivit påkommen. Om hon tyckte det var fel så hade hon inte hållt på och knullat honom i ett års tid bakom din rygg.

Hon är en otrogen slampa och det kommer aldrig bli sig likt. Det kommer du att erfara efter en tid. Att du nu känner att du vill och kan förlåta henne beror bara på att du inte vill förlora det du har, det är ju alldeles för skrämmande.

Mitt förslag är att du låtsas förlåta henne och jobbar vidare på förhållandet. Det ger dig tid att flytta tillgångar och ordna saker inför den kommande separationen. När du har ordnat det praktiska inför skilsmässan släpper du bomben och krossar henne.

Hon är INTE värd din omtanke! Slå till hårt och ta allt du kan! Hennes svek är monumentalt och hon förtjänar inget medlidande. Det är hon som har försatt er i den här situationen och hon får ta konsekvenserna. Lyssna inte på hennes äckliga förklaringar om att du på något vis skulle vara skyldig till att hon har varit otrogen.

Förklaringar på det har kommit och det har antytts då att det delvis är mitt fel, vi har haft det dåligt en lång tid, inte pratat med varandra och hon har då valt att sitta nästan konstant med telefonen istället, något hon själv säger att hon förstår gjort förhållande sämre. Ändå antyds det att det på något sätt är även mitt fel för hon har behövt hans uppvaktning för att må bra.
Citera
2018-11-14, 07:15
Medlem
Vardons avatar
Man Kan inte att hjälpa för hur man känner, men hur man agerar är man ansvarig för.

Ett annat sätt att agera hade varit att diskutera med dig, det hade dessutom varit konstruktivt.

Du är kanske en del av orsaken men tro inte att det är ditt fel.
Citera
2018-11-14, 07:54
Medlem
Fick som sagt reda på det här i söndags och redan igår blir min fru arg på mig när jag vill prata om det, säger att jag psykar henne genom det så att hon mår dåligt!!
Det slutar med att jag tröstar henne för att hon mår dåligt, vet inte vad ni säger om det men själv känner jag att det blir lite bakvänt.
Ja, jag förstår att även hon mår dåligt för att det kom fram, men hon har gjort något hemskt under en lång tid, jag behöver prata med henne om det men då mår hon dåligt och blir arg så så blir jag tvungen att undvika det, kul.

Jag vet att jag kan släppa det här men självklart måste vi prata om det men det verkar som att en dag räckte för henne och nu skiftar fokus till hennes mående.
Citera
2018-11-14, 09:11
Medlem
Treantprotectors avatar
Citat:
Fick som sagt reda på det här i söndags och redan igår blir min fru arg på mig när jag vill prata om det, säger att jag psykar henne genom det så att hon mår dåligt!!
Det slutar med att jag tröstar henne för att hon mår dåligt, vet inte vad ni säger om det men själv känner jag att det blir lite bakvänt.
Ja, jag förstår att även hon mår dåligt för att det kom fram, men hon har gjort något hemskt under en lång tid, jag behöver prata med henne om det men då mår hon dåligt och blir arg så så blir jag tvungen att undvika det, kul.

Jag vet att jag kan släppa det här men självklart måste vi prata om det men det verkar som att en dag räckte för henne och nu skiftar fokus till hennes mående.

Vilken jävla cuck du är som inte lämnar, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in