2018-11-13, 19:44
Medlem
Vill först börja med att säga att jag älskar min fru även fast detta har hänt och jag kan förlåta henne.

Det här har min fru erkänt att hon gjort efter att jag pratat med den andre mannens fru och därigenom fått reda på det mesta utav det:

För ca 1år sedan började hon skriva men en annan man via hemliga meddelanden på messenger.
Ganska snart började dom skriva till varandra om hur snygga dom tyckte att den andre är.
1-2 månader efter det skrev han till min fru om att han hade en sexdröm om henne, han berättade detaljer och dom pratade om hur skönt det nog var. Sedan började även hon berätta om olika sexdrömmar till honom, alltså om hur dom haft sex och om hur skönt det var.
Sådana sexdrömmar har dom sedan delat med sig av till varandra flera gånger i månaden fram till nu då detta kom fram för 2 dagar sedan. Då även pratat om hur det kändes i drömmen, eller skulle kännas.
Dom har under den här tiden även pratat om vilka sexställningar dom tycker är skönast och liknande, bla berättade han att han gillar analsex varefter hon sa att hon inte gillade det och då svarade han typ "synd".
Dom har under den här tiden även sagt saker som att döm önskar att dom träffats innan min fru och han träffade sina respektive, alltså mig. Samt hur mycket som skulle ligga med om dom vore singlar.
Det finns hur mycket detaljer som helst att dela men kan inte skriva allt men ovanstående har hon iaf erkänt.

Här kommer lite detaljer som minst sagt verkar misstänksamma, bägge säger att dom inte legat med varandra, men vad säger ni om det här:

1:
Han berättade om en fantasi att han skulle ta henne över en bilhuv: Ett tag efter det åker min fru åt helt fel håll(flera mil) mot vad hon gjort under flera år, för att gå ut med hunden. Hon åker till en sjö som ligger någon mil från var han bor och hon gör det då hans fru jobbar.

2:
En sexfantasi dom har diskuterat är att han vill ta henne i ett solarium.
Min fru köper "porriga" trosor, något hon aldrig använt innan. Hon använder dom inte hemma utan bara då hon jobbar helg och ska sola dagen efter, tilläggas bör att han alltid jobbar samma helg fast på en annan arbetsplats och dom slutar samtidigt. Dom jobbar natt.
Sola solarium har hon aldrig gjort innan detta.

2:
En fantasi hon berättar till honom är att hon vill bli tagen på sin ena arbetsplats, ett ställe som ligger i samma hus där han jobbar. Efter hon berättat det så kommer han från sin avdelning och går upp till henne två nätter i rad.

Ja, vad ska man säga.

Men som sagt är det hon erkänt hela sanningen kan jag förlåta henne då hon verkar vara ärlig och verkligen ångra sig. Hur ont den än gör nu så älskar jag min fru.
Citera
2018-11-13, 19:48
Medlem
Drömmarna tycks ha omsatts till verklighet..eller?

I rubriken skriver du "otrogen". Så egentligen tror du hon har legat med den här mannen.
Citera
2018-11-13, 19:49
Medlem
flaskborstes avatar
Människor är olika.

Jag skulle aldrig acceptera en otrohet varesig av mig själv eller min fru. Det är omedelbart uppbrott som gäller. Råkade ut för detta med min före detta sambo då jag arbetade i Norge i 10 dagars pass.

Gjorde slut på stående fot och tog över vårdnaden av barnen, flyttade omgående och uppfostrade 2 barn på egen hand.

Gifte mig senare med en vettig fru som delar mina åsikter i frågan som jag kan lita på.
Citera
2018-11-13, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltskitersig
Vill först börja med att säga att jag älskar min fru även fast detta har hänt och jag kan förlåta henne.

Det här har min fru erkänt att hon gjort efter att jag pratat med den andre mannens fru och därigenom fått reda på det mesta utav det:

För ca 1år sedan började hon skriva men en annan man via hemliga meddelanden på messenger.
Ganska snart började dom skriva till varandra om hur snygga dom tyckte att den andre är.
1-2 månader efter det skrev han till min fru om att han hade en sexdröm om henne, han berättade detaljer och dom pratade om hur skönt det nog var. Sedan började även hon berätta om olika sexdrömmar till honom, alltså om hur dom haft sex och om hur skönt det var.
Sådana sexdrömmar har dom sedan delat med sig av till varandra flera gånger i månaden fram till nu då detta kom fram för 2 dagar sedan. Då även pratat om hur det kändes i drömmen, eller skulle kännas.
Dom har under den här tiden även pratat om vilka sexställningar dom tycker är skönast och liknande, bla berättade han att han gillar analsex varefter hon sa att hon inte gillade det och då svarade han typ "synd".
Dom har under den här tiden även sagt saker som att döm önskar att dom träffats innan min fru och han träffade sina respektive, alltså mig. Samt hur mycket som skulle ligga med om dom vore singlar.
Det finns hur mycket detaljer som helst att dela men kan inte skriva allt men ovanstående har hon iaf erkänt.

Här kommer lite detaljer som minst sagt verkar misstänksamma, bägge säger att dom inte legat med varandra, men vad säger ni om det här:

1:
Han berättade om en fantasi att han skulle ta henne över en bilhuv: Ett tag efter det åker min fru åt helt fel håll(flera mil) mot vad hon gjort under flera år, för att gå ut med hunden. Hon åker till en sjö som ligger någon mil från var han bor och hon gör det då hans fru jobbar.

2:
Min fru köper "porriga" trosor, något hon aldrig använt innan. Hon använder dom inte hemma utan bara då hon jobbar helg och ska sola dagen efter, tilläggas bör att han alltid jobbar samma helg fast på en annan arbetsplats och dom slutar samtidigt. Dom jobbar natt.

2:
En fantasi hon berättar till honom är att hon vill bli tagen på sin ena arbetsplats, ett ställe som ligger i samma hus där han jobbar. Efter hon berättat det så kommer han från sin avdelning och går upp till henne två nätter i rad.

Ja, vad ska man säga.

Men som sagt är det hon erkänt hela sanningen kan jag förlåta henne då hon verkar vara ärlig och verkligen ångra sig. Hur ont den än gör nu så älskar jag min fru.

Tumregeln är att om hon berättar om de och de hänt 1 gång eller att de pratat en kort tid. Så kan hon ändå va pålitlig trots 1 snedsteg. Men om de fortsätter tills de kommer fram och hon inte berättar allt, då är hon fortfarande i lögnen. Ska man lita på någon som man vet ljuger? Svaret är enkelt... Tyvärr, känner med dig TS..
Citera
2018-11-13, 19:58
Medlem
strecketss avatar
Alla varningsklockor ringer. Spionera. Dokumentera. Konfrontera. Är du säker på att det inte kommer hända igen, det är nämligen inte jag. Ganska självklart att hon kommer falla för frestelsen igen och smaka på främmande kuk. Det är mer spännande med nya upplevelser och kukar.
Senast redigerad av streckets 2018-11-13 kl. 20:01.
Citera
2018-11-13, 19:59
Medlem
Sandtags avatar
Citat:

1:

2:

2:

Ja, vad ska man säga.

Din fru har till 100% legat med mannen i fråga, läs själv vad du har skrivit. Du är godtrogen pga känslor. Om du vill förlåta eller inte är väl upp till dig, personlig hade jag blivit äcklad.
Citera
2018-11-13, 20:01
Medlem
Ronilles avatar
Enkelt. Hon både har kakan och äter den.

Du är tryggheten, den andra mannen spänningen och du låter det ske!

Separera och ta en paus från varandra.
Citera
2018-11-13, 20:03
Bannlyst
Rubriken säger det själv, svaret är nej du kan inte lita på en person som varit otrogen för att du vet inte om det kommer fortsätta. Hon hade massor av chanser att ångra sig och sluta skriva men det gjorde hon inte. Tycker synd om dig! Även om hon säger att hon ångrat sig så indikerar hennes handlingar på att det var värt det. Hur vet du att det inte kommer vara någon annan nästa gång? Hur ska DU kunna fortsätta med en person som inte går att lita på och som har visat att hon är kapabel till att slänga dig i sjön om hon hittar någon bättre? Det är tyvärr över.
Citera
2018-11-13, 20:04
Medlem
I din förra tråd skrev du att din "man" är otrogen.

Sluta fantisera och lägg ner det snabbt.

TROLLJÄVEL

(FB) Otrogen partner

Citat:
Hej. Bor i Umeås inland.
Min man som jag har 2 barn med har under minst 6 månader haft daglig kontakt via messenger med en annan kvinna, kontakten har även skett nattetid. Min man ljuger om detta fast men jag har sett det. De har även träffats, "råkat" springa på varandra. Varför ljuger man om sådant om det inte försiggår något?
Han har bla helt plötsligt börjat sola efter jobbet ibland, jag misstänker att det är då han träffar den andra kvinnan. Vid några tillfällen har min man betett sig ångerfull och varit extra kärleksfull mot mig, det har skett bla efter en "solning".
Han har förändrats senaste månaderna på flera sätt som var för sig kanske kan ignoreras med allt tillsammans ser inte bra ut.
JAg känner att jag inte vill lämna honom om jag inte är helt säker på vad som sker eller har skett.

Vad ska jag göra??
Citera
2018-11-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Drömmarna tycks ha omsatts till verklighet..eller?

I rubriken skriver du "otrogen". Så egentligen tror du hon har legat med den här mannen.

Otrohet definieras inte av fysik kontakt, allt dom sagt till varandra ovan om vad dom skulle vilja göra med varandra samt sexdrömmarna och allt det definierar jag STARKT som otrohet.
Citera
2018-11-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
I din förra tråd skrev du att din "man" är otrogen.

Sluta fantisera och lägg ner det snabbt.

TROLLJÄVEL

(FB) Otrogen partner

Läs klart den tråden så ser du att jag berättar allt senare.
Då var det bara misstankar, efter att jag ringde hans fru kom iaf delar av sanningen fram.,
Citera
2018-11-13, 20:10
Medlem
Citat:
Läs klart den tråden så ser du att jag berättar allt senare.
Då var det bara misstankar, efter att jag ringde hans fru kom iaf delar av sanningen fram.,
Är du efterbliven?

Har du både en man och en fru som är otrogna?

I första tråden är du en kvinna och i andra tråden är du en man
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in