Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Som väntat nappade herrarna både på betet och varsitt wienerbröd - som väntat en retroaktiv logg skräddarsydd för att täppa till alla eventuella luckor.
Mjölkpaketet som "av en händelse" får hörnet med datummärkningen i bild känns nästan litet för välplanerat. Desto mer underhållande med fotomotiv på fler fallna löv än på övriga geocachares bilder tagna den 20:e. Men men vad gör väl det, utbildning istället för inbillning är ju inte heller helt fel FTW

Du är fenomenal på att hitta spännande diskrepanser och felaktigheter från geocachingloggningarna och bloggarna! Vad skulle vi göra utan ditt grävande. Tack.
En sak som jag undrar över är den bild där JG och SD sitter och fikar i bilen. Den tycker jag mig ha sett tidigare? För inte så hemskt länge sedan?
Att driva med oss genom många små "blinkningar" verkar utmynna hans förkärlek till "gåtor". Han är verkligen underhållande. Kanske lika "underhållande" hos polisen?
Vill också bara tillägga att löven kan falla lite olika på olika ställen inom ett och samma område och mellan olika träd. Att det fallit mer löv på deras bild än på andras bilder några dagar senare behöver inte betyda att de "luras, om det inte är en bild från exakt samma träd.
Ser bara på min egen tomt hur löven på några träd har fallit för redan många veckor sedan (kastanjen och plommonträdet). Under vissa björkar är fullt med gula löv, medan andra björkar, äppelträd, eken och syrenen inte har fällt alla sina.