2018-11-12, 16:30
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Har för mig att det tidigare i tråden framkommit att det finns geo-folk i polishuset (kanske kan dom anställa våra grävare här i tråden som handräckare några veckor)?

Inte konstigt att det hållits så många förhör... undrar hur många som har med geo-folk att göra... tuff utredning men jag hoppas som Honan att nätet dras åt.

Bara den senaste veckan borde hjälpa polisen iaf med fler att förhöra (en gång till kanske).

Ja det har ju sagts så av EGT - men det behöver ju inte betyda att det är sant. Jag menar det är ju svårt att be hen visa källa på det.

Nej jag kan inte se att någon av geocachenicken jag nämnde i inlägget igår jobbar i polishuset.
Dom umgås ju väldigt ofta med SD, och HD, och både cachar och reser ihop. Det visade ju även rapporten från gårdagens event.

geonick YankeeDude (Jerry Gr*y) jobbar som översättare på Örebro Universitet
https://www.linkedin.com/in/geraldgray/

geonick: PeterGabrio (Pet*r Norén) jobbar i betongbranschen
https://www.linkedin.com/in/peter-norén-021027a3/

geonick: masesa_ (S*ra Selling) jobbar som lärare.
https://www.orebro.se/tullangsgymnasiet/omskolan/kontaktuppgifter/sellingsara.5.7bb58d5d154d257e2bc1a463.html
Citera
2018-11-12, 16:37
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Eller så har han mer sunt förnuft än sin "vän".
Man kan hoppas att han avrått honom att gå dit.

Då menar jag inte bara för att det inte ska bli bråk.
Utan för att det är respektlöst.
Respektlöst mot LW, mot HD och sina barn, mot geocaching kompisarna, även mot sin egna "vänner" och t om mot sig själv.

Men det verkar han inte varken förstå eller ta hänsyn till.

Jag tycker mer det låter som att JG hjälper SD att överdramatisera gruffhändelsen. Jag tror att Stefan tagit på sig offerkoftan i storlek XXL. Jag tror inte att SD egentligen är rädd men det pssssr honom att få lite sympatier för att motverka Svartepettersstämpeln.
Citera