2018-11-12, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, än så länge har de som tror på den konspirationsteorin blivit förnedrad gång på gång.

Den som lever får se.
Citera
2018-11-12, 22:41
Medlem
Pussykings avatar
Q har slagit på stora trumman om att valet är säkrat. Q uppmanade alla att rösta fast man visste att det skulle fuskas, varför då? Plötsligt var man tvungen att lyfta fusket till helt nya nivåer för att vinna. Plötsligt behöver man hitta tusentals röster som någon ”förlagt”.

Det blir nästan för uppenbart, men om inget händer, om ingen blir arresterad och man låter demokraterna kommer undan, har vi i varje fall ett bevis för att Q inte har koll.

Tyvärr är inte motsatsen ett bevis på att Q är äkta, bara ännu en i raden av alla ”coincides”.

Om nu Q inte vet mer än vi och demokraterna får stjäla valet, innebär det tyvärr också att Hillary kommer att stjäla valet 2020. Jag vet vad jag hoppas på. 😳
Citera
2018-11-12, 23:02
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Ja, än så länge har de som tror på den konspirationsteorin blivit förnedrad gång på gång.
NK har lovat många gånger förr att skrota sitt KV-program i utbyte mot andra fördelar. Inkl detaljerade avtal och inkl inspektioner från IAEAs inspektörer.

Exakt varför skulle den här rent muntliga överenskommelsen med tRump vara annorlunda? Varför skulle Kim Jung Un ha mer respekt för tRump än resten av världen som skrattar som aldrig förr MOT USA och dess sorgligt inkompetenta president? Fanskapet vet ju för fan inte ens hur man viker ihop ett paraply!

https://youtu.be/wLkOl0aUsxE (12 sekunder)
Citera
2018-11-12, 23:19
Medlem
Lite mera om Nordkoreas kärnvapen och Trumps resa till Frankrike, från allas vår favoritkanal CNN.
Bryr sig Donald Trump bara om sig själv, är frågan vi ställer oss.

Satellite images reveal hidden North Korean missile bases

https://www.youtube.com/watch?v=QQKeb79IlVM
Citera
2018-11-12, 23:37
Medlem
Lite sen i tråden men har läst liknade o stöder TS och hoppas att han försätter skriva. Väldigt intressant.

Har själv följt Q och följer fortfarande dock forskar jag inte lika mycket som du.

Följer några MAGA snubbar på twitter där de avfärdar Q helt och hållet, de har många följare och skriver smarta o bra threads och brukar ha rätt i massor. Detta stör inte mig utan väljer kritisk att läsa allt.

Angående Rod Rosentein och Mueller så verkar ingen veta vad de ska tro om de. Av det Q har skrivit anser han att bägge är korrupta, men glöm inte att han även skrivit "disinformation is necessary" . Att de har varit korrupta är egentligen ingen hemlighet, de e snarare vilken sida står de på?. Ska de göra de enda rätta nu och sätta ditt de värsta eller är de Deep state.

Jag väljer dock här att tro att Rosenstein har valt Trumps sida och lojal mot Trump.

Hade Rosenstein varit anti Trump, då hade Trump kickat Jeff Session för länge sedan för att ta Ryssland utredningen tillbaka till AG. I mina ögon har Roseinstein kör ett fantastisk fulspel och media har hängt på. Media har fått folk övertygade att han är bra. Nu kan de inte vända sig så snabbt och skriva dåligt om honom.

Du kommer ihåg att de gick rykte att Trump vill kicka Rosenstein. Va hände då? Ju då skulle man massdemonstrera mot Trump, man skulle mobilisera och gud vet vad ifall han skulle få sparken. I slutendan satte sig Rosenstein på flyget med Trump, de säkraste stället man kan vara på när de gäller avlyssning och hade samtal.

Q snackade om RED LINE. Kickar han Rosenstein så faller Mueller och då har Trump gått över gränsen, men hade han som sagt kickat Jeff Session för länge sedan hade han inte gått över "red line". Trump har inga problem att kicka folk, det har vi sett med bland annat Utrikesminister, där han tog in Pompeo från CIA, som han själv gav jobbet till i CIA.

Varför Trump bad att Jeff Session ska säga upp sig har jag ingen förklaring till. Jag tror dock inte att Trump inte var nöjd med honom. De handlar om något annat här. Detta ingår i de stora planen och detta var säkert planerat för länge sedan att han ska avgå när vissa saker är uppnådda.

En annan intressant sak om varför de flesta säger att inget händer, ingen blir dömd osv. Q har skrivit att de flesta domare är korrupta. Va har senaten gjort de senaste 2 åren? De har godkänt över 80 domare och mer kommer de bli nu när de har senaten. Är domarna korrupta då är de ingen mening åtala folk just nu. Det börjar dock bli hög tid att det händer saker.
Nu väntar vi bara in att FISA ska deklassas och då tror jag att hela såpan kommer igång.
Citera
2018-11-12, 23:43
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Skulle du kunna vara vänlig och presentera information som styrker ditt påstående?

Om jag skulle utse någon ledare till den mest korrupta så är kronprins bin Salman bland dom sista jag skulle ange. Jag tänker snarare på individer som Emmanuel Macron, Justin Trudeau, Petro Poroshenko, Jacob Zuma, Theresa May eller "vår" egna Stefan Löfven. Listan kan göras lång...

Prinsen har tagit en halv miljard i skattepengar för att köpa en yacht, vilket är något som har representerats för dig i Q tråden, så du vet mycket väl om att kronprinsen i Saudiarabien är korrupt.

Han har dödat och fängslat de som är ett hot mot honom och han är inte icke korrupt speciellt nu när han har erkännt att Saudi låg bakom mordet på journalisten
Citera
2018-11-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Prinsen har tagit en halv miljard i skattepengar för att köpa en yacht, vilket är något som har representerats för dig i Q tråden, så du vet mycket väl om att kronprinsen i Saudiarabien är korrupt.

Han har dödat och fängslat de som är ett hot mot honom och han är inte icke korrupt speciellt nu när han har erkännt att Saudi låg bakom mordet på journalisten

Kan mycket väl stämma allt du skriver, men min frågat till dig är tror du inte Saudi Arabien håll på med sånt innan? Hur kommer de säg att prinsen Alwaleed bin talal donerat så mycket pengar för Hillary Clintons president kampanj? hur kan det där vara OKEY? Var SA snälla innan men inte nu längre när de påstås att de dödat en Journalist?

och Hur kommer de säg att Saudi Arabien uppmärksammas just nu när Trump har starka band med prinsen ?

Hur kommer det sig att självaste Sverige sålde så mycket vapen till SA och de va ingen big deal?

Saudi Arabien var en av de första länderna Trump besökte. Han verkade me i någon dans med Kungen och prinsen.
Citera
2018-11-13, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Lite mera om Nordkoreas kärnvapen och Trumps resa till Frankrike, från allas vår favoritkanal CNN.
Bryr sig Donald Trump bara om sig själv, är frågan vi ställer oss.

Satellite images reveal hidden North Korean missile bases

https://www.youtube.com/watch?v=QQKeb79IlVM

HAHA, CLINTON NEWS NETWORK

att folk ens tittar på CNN
Citera
2018-11-13, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Q har slagit på stora trumman om att valet är säkrat. Q uppmanade alla att rösta fast man visste att det skulle fuskas, varför då? Plötsligt var man tvungen att lyfta fusket till helt nya nivåer för att vinna. Plötsligt behöver man hitta tusentals röster som någon ”förlagt”.

Det blir nästan för uppenbart, men om inget händer, om ingen blir arresterad och man låter demokraterna kommer undan, har vi i varje fall ett bevis för att Q inte har koll.

Tyvärr är inte motsatsen ett bevis på att Q är äkta, bara ännu en i raden av alla ”coincides”.

Om nu Q inte vet mer än vi och demokraterna får stjäla valet, innebär det tyvärr också att Hillary kommer att stjäla valet 2020. Jag vet vad jag hoppas på. 😳

Broward county verkar vara någonting alldeles speciellt...

Ett fusk som jag inte trodde var möjligt är att man helt enkelt plockar bort en plomberad valurna och ersätter den med en identisk fast man har fyllt den med "rätt" röster.
https://www.zerohedge.com/news/2018-11-12/provisional-ballot-boxes-discovered-inside-avis-rental-car-ft-lauderdale-airport

Detta får mig att undra om det är möjligt att göra så även i Sverige eller hur går transporten mellan vallokalen och där rösterna räknas?

Jag trodde det såg ut ungefär så här - folk röstar i vallokalen, plomberade valurnor körs till valräkningen, alla partier har representanter på båda ställena, möjligheten att fuska minimal.
Är den svaga länken själva transporten?
Citera
2018-11-13, 07:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Broward county verkar vara någonting alldeles speciellt...

Ett fusk som jag inte trodde var möjligt är att man helt enkelt plockar bort en plomberad valurna och ersätter den med en identisk fast man har fyllt den med "rätt" röster.
https://www.zerohedge.com/news/2018-11-12/provisional-ballot-boxes-discovered-inside-avis-rental-car-ft-lauderdale-airport

Detta får mig att undra om det är möjligt att göra så även i Sverige eller hur går transporten mellan vallokalen och där rösterna räknas?

Jag trodde det såg ut ungefär så här - folk röstar i vallokalen, plomberade valurnor körs till valräkningen, alla partier har representanter på båda ställena, möjligheten att fuska minimal.
Är den svaga länken själva transporten?

Enligt myndigheterna innehöll de inga röster.
Elections officials say boxes labeled with the words "provisional ballots" that have shown up around Broward County contain offices supplies used on Election Day and are not used to collect actual filled-out ballots.
....
One such box found at an elementary school was opened for reporters. It contained only the office supplies.

Additional boxes were found late Sunday in the back of a returned rental car at the Fort Lauderdale airport. Broward Sheriff's Office spokeswoman Veda Coleman-Wright says deputies transported them back to the proper office.
https://www.idahostatesman.com/news/nation-world/article221528665.html
https://www.nbcmiami.com/news/local/Boxes-Found-in-Broward-Used-for-Office-Supplies-Not-Ballots-Officials-500307711.html
Citera
2018-11-13, 07:53
Medlem
Sannolikt så gör R/trump en stor deal av voter fraud nu i midterms för att försöka komma till rätta med det i tid till nästa presidentval. Trump vill väl trots allt regera sina 8 år.
Citera
2018-11-13, 07:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashigqwe
Kan mycket väl stämma allt du skriver, men min frågat till dig är tror du inte Saudi Arabien håll på med sånt innan? Hur kommer de säg att prinsen Alwaleed bin talal donerat så mycket pengar för Hillary Clintons president kampanj? hur kan det där vara OKEY? Var SA snälla innan men inte nu längre när de påstås att de dödat en Journalist?

och Hur kommer de säg att Saudi Arabien uppmärksammas just nu när Trump har starka band med prinsen ?

Hur kommer det sig att självaste Sverige sålde så mycket vapen till SA och de va ingen big deal?

Saudi Arabien var en av de första länderna Trump besökte. Han verkade me i någon dans med Kungen och prinsen.

Saudiarabien har uppmärksammats i flera år nu, skillnaden är att du har fått upp ögonen för Saudiarabien nu är troligen för att du följer allt som rör Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in